Wdrożenie CRM – 5 najczęściej popełnianych błędów
Wdrożenie CRM to krok w stronę innowacyjności w przedsiębiorstwie. Niestety, nie zawsze implementacja systemu CRM okazuje się receptą na bolączki organizacyjne. Nieumiejętnie wdrożone oprogramowanie sprawi, że cały proces wprowadzi więcej chaosu, a nawet może wygenerować straty. Na podstawie naszego doświadczenia przygotowaliśmy listę najczęściej popełnianych błędów przy wdrażaniu CRM.
Optymalizacja i strategie wykorzystania lejka sprzedażowego
Zwiększ efektywność działań marketingowych i sprzedażowych dzięki praktycznemu zastosowaniu lejka sprzedażowego. Dowiedz się, jak zarządzać lejkiem, identyfikować efektywne kanały pozyskiwania klientów, personalizować oferty i optymalizować budżet marketingowy.
Wprowadzenie do lejka sprzedażowego
Poznaj kluczowe elementy lejka sprzedażowego i naucz się optymalizować ścieżkę zakupową klientów! W naszym przewodniku dowiesz się, jak stworzyć skuteczny lejek sprzedażowy, zrozumieć jego etapy, zastosować najlepsze praktyki i zwiększyć efektywność działań marketingowych oraz sprzedażowych!
Chatbot AI: Przewodnik po sztucznej inteligencji w obszarze komunikacji
W dzisiejszym świecie technologii, chatbot AI staje się coraz bardziej popularny jako narzędzie wspomagające komunikację między firmami a klientami. W tym przewodniku przyjrzymy się bliżej temu zjawisku, dowiemy się, jak działają chatboty oparte na sztucznej inteligencji. Zapraszamy do lektury!
System CRM dla branży kosmetycznej i wellness
System CRM jest niezbędny, by działania marketingowe i sprzedaż były trafione. Dlaczego warto wdrożyć system CRM dla branży kosmetycznej i wellness?
CRM dla doradców finansowych i pośredników kredytowych
System CRM to zbiór niezbędnych narzędzi, które wspiera codzienną pracę. Szczególnie użyteczne rozwiązania przygotowane zostały z myślą o doradcach finansowych i pośrednikach kredytowych!
Narzędzie CRM do ofertowania online
Narzędzie CRM do Ofertowania Online. Tworzenie ofert handlowych, elektroniczny proces ofertowania, platforma do ofertowania online. Optymalizacja ofert dla potencjalnych klientów.
Jak ChatGPT i sztuczna inteligencja AI mogą wpływać na Twoje procesy biznesowe?
Dowiedz się, jak ChatGPT i sztuczna inteligencja AI mogą wpłynąć na automatyzację i przyspieszenie procesów realizowanych w Twojej firmie.
Twoja poczta e-mail w systemie CRM – czy to ma sens?
Czy poczta e-mail zintegrowana z systemem CRM ma sens? Przeczytaj więcej o tym jak zintegrować protokoły IMAP i SMTP w Twoim CRM.
Instalacja WhatsApp Business w CRM. Czy integracja ma sens?
Integracja WhatsApp Business z CRM Platforma WhatsApp od lat króluje na telefonach konsumentów i firm, jako jeden z najpowszechniejszych komunikatorów na rynku. […]
CRM dla agencji reklamowej
Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu, a bez odpowiedniego marketingu trudno mówić o sukcesie przedsiębiorstwa. Dlatego też popularność współpracy […]
Wielofunkcyjny CRM – jedno narzędzie do wielu zadań
Codzienność pracy w sektorach związanych z obsługą klienta niejednokrotnie wiąże się z multitaskingiem. Mowa tu nie tylko o prowadzeniu kilku lub kilkunastu […]
Korzyści z CRM – co Twojej firmie da system CRM?
Wdrożenie systemu CRM w organizacji przynosi liczne benefity dostrzegalne na wielu płaszczyznach. Inwestycja w takie rozwiązanie to korzyści zarówno dla Twojej firmy […]
Darmowy system CRM w firmie
System CRM to podstawowe narzędzie wspierające przedsiębiorców. Czy darmowy system CRM zapewnia pełnię możliwości w biznesie?
CRM do obsługi leadów
Praca z leadami to jedno z podstawowych zadań każdego zespołu związanego z obsługą klienta. Tym sposobem można łatwo przywiązać do siebie nowych […]
Prosty system CRM – co to oznacza?
Czym jest prosty system CRM? Jakie są jego cechy i czego możesz oczekiwać od prostego systemu CRM?
CRM dla B2B
Prowadzenie transakcji B2B stanowi podstawę funkcjonowania wielu przedsiębiorców. Proces budowania, a następnie utrzymania pozytywnych relacji wymaga jednak znacznego zaangażowania. Do regularnej współpracy […]
CRM dla B2C
Dobra relacja z klientem indywidualnym to podstawa sukcesu przedsiębiorstwa. Sprawdź, jak ważny jest system CRM dla branż B2C!
CRM kontra Excel
Narzędzia do analityki i zarządzania relacjami z klientem są nieodłącznym elementem współczesnego biznesu. Choć na rynku można znaleźć rozmaite propozycje CRM-ów, to […]
System CRM dla jednoosobowej firmy
Czy warto wdrożyć CRM w jednoosobowej działalności gospodarczej? Jak wybrać najlepszy system CRM dla samozatrudniowych? Kliknij i sprawdź!
Jaki system CRM dla biura podróży będzie najlepszy?
System CRM dla biura podróży to ułatwienie w pracy. Zwiększ swoją skuteczność sprzedażową i zapewnij klientom komfortową obsługę!