CRM dla branży instalacyjnej i OZE

Organizuj procesy Twojej firmy w jednym systemie CRM. Obsługa leadów, ofertowanie online, zawieranie umów, rozliczenie klientów, rozliczenie sieci sprzedaży, automatyzacje. Zobacz co przygotowaliśmy dla branży OZE.

Rozwój branży OZE i instalacyjnej w Polsce

Odnawialne źródła energii cieszą się ogromnym zainteresowaniem – tylko w 2022 roku zamontowano ponad 203 tysiące nowych pomp ciepła. Do tego należy doliczyć instalacje fotowoltaiczne w liczbie ponad 362 tysięcy i klimatyzatory – blisko 150 tysięcy. To pokazuje dynamiczny rozwój branży OZE i ogrom wyzwań stojący przed instalatorami i specjalistami z tego rynku. System CRM jest w stanie realnie wesprzeć firmę – niezależnie od tego, czy jest to mała, lokalna działalność, czy też przedsiębiorstwo o ogólnokrajowym zasięgu.

Problemy w branży OZE – klęska urodzaju

Z jednej strony rozkwit branży OZE to bardzo dobra wiadomość dla właścicieli firm, które specjalizują się w montażu ekologicznych rozwiązań. Lepiej przecież mieć nadmiar klientów i terminy zarezerwowane na miesiąc do przodu niż czekać na jakiekolwiek zlecenie. Z drugiej ogromny napływ klientów może przysporzyć nie lada utrapień – brak obsługi zleceń na czas, niedobór pracowników czy zaburzony przepływ informacji to tylko niektóre ryzyka. Możemy więc mówić o klęsce urodzaju, która bez odpowiednich narzędzi jest nie do opanowania. W teorii można zatrudnić kilku nowych pracowników i przydzielić im konkretne zadania – obsługa klienta, planowanie zleceń, ofertowanie czy wsparcie posprzedażowe. W praktyce jednak nie musisz zwiększać zatrudnienia – wszystkie te funkcjonalności oferuje Ci SalesWizard, czyli program CRM dla branży OZE.

Zautomatyzujemy Twój biznes.

System CRM dla branży instalacyjnej i OZE

Czym tak właściwie jest system CRM? To kompletne narzędzie do zarządzania relacjami na linii przedsiębiorstwo – nabywca. Pod pojęciem zarządzania relacjami mamy na myśli szereg działań: od przyjęcia informacji o chęci kontaktu przez przygotowanie rozwiązań aż po negocjowanie oferty czy obsługę posprzedażową. Program CRM dla branży OZE skupiać się będzie na gromadzeniu leadów, czyli informowaniu pracowników o tym, że dana osoba jest zainteresowana kontaktem i przedstawieniem oferty. Wiemy, że takich zapytań może być mnóstwo, dlatego zamiast co chwila odbierać telefony, odpisywać na maile czy odpowiadać na wiadomości, wszystkie te informacje będą zebrane w jednym, wygodnym miejscu. Tam też będziesz mógł swobodnie zarządzać dalszymi działaniami i planować pracę całego zespołu i nadzorować postępy nad realizacją zleceń.

Jak CRM może pomóc branży instalacyjnej i OZE?

Klienci, którzy wybrali SalesWizard CRM doceniają ułatwienia w codziennej pracy. System CRM dla branży instalacyjnej i OZE oznacza takie korzyści, jak:
Intuicyjne rozwiązania – SalesWizard jest prosty w obsłudze, nauka zajmuje nie więcej niż godzinę, nie potrzeba do tego wcześniejszego doświadczenia;
Automatyzacja procesów – wiele czynności, np. generowanie umów czy wysyłanie przypomnień o płatności może być wykonane przez system;
Organizacja informacji – system CRM SalesWizard umożliwia nanoszenie danych i komentarzy tak, by wszyscy uprawnieni byli na bieżąco z informacjami;
Nadzór nad finansami – program ułatwia kontrolę nad płatnościami oraz pomaga w rozliczaniu prowizji sieci sprzedaży dla każdej zawartej umowy;
Ofertowanie online – nie musisz już wysyłać przedstawicieli sprzedażowych, by zebrali podpis pod umową, cały proces możesz zrobić wygodnie, online.

SalesWizard CRM – dlaczego warto?

Program CRM SalesWizard powstał we współpracy z branżami, których przedstawiciele regularnie kontaktują się z klientami. Na podstawie zgłoszonych przez nich potrzeb oraz naszych obserwacji stworzyliśmy praktyczne rozwiązania usprawniające codzienne działania. Dlaczego warto podjąć współpracę właśnie z nami? Jest szereg argumentów, a najważniejsze z nich to:
Tylko praktyczne narzędzia – nie interesuje nas przerost formy nad treścią, nasz system bazuje wyłącznie na regularnie wykorzystywanych modułach;
Elastyczność w wyborze rozwiązań – naszym klientom oferujemy 3 plany subskrypcyjne i pakiety dodatkowe, które możesz swobodnie łączyć i wybierać;
Regularne aktualizacje systemu – dbamy o bezpieczeństwo naszych klientów i gromadzonych przez nich danych poprzez aktualizacje ochronne;
Wsparcie w języku polskim – zagraniczne systemy CRM oznaczają kontakt tylko w języku angielskim, który nie dla każdego będzie przejrzysty;
Atrakcyjny cennik – SalesWizard CRM to najlepsza propozycja na rynku CRM porównując stosunek oferowanych rozwiązań do ceny.

Poznaj wszystkie funkcje

Przeczytaj o wszysrtkich funkcjach SalesWizard CRM, umów się na prezentację lub uruchom bezpłatny okres próbny.