Wątki komunikacyjne w Kontaktach
Twórz wiele konwersacji (Wątków) w jednym Kontakcie aby porządkować realizowane procesy. Przypisuj Wątki do Lejków obsługi aby śledzić postęp każdego Wątku.
Uporządkuj konwersacje i procesy w Wątkach
Wątki w Kontaktach umożliwią Ci uporządkowanie konwersacji i procesów realizowanych przez Twoją organizację z danym kontrahentem. Dzięki możliwości przydzielania dostępu do Wątku poszczególnym użytkownikom systemu CRM, przydzielisz procesy właściwym osobom. Przypisuj Wątki do Lejków obsługi aby posortować procesy.
- Uporządkuj komunikację z klientem w wielu wątkach
- Przypisuj Wątki do Lejków
- Wykonuj wszystkie czynności w Wątku

Poznaj funkcjonalności w Wątkach
W Wątkach wykonujesz większość czynności związanych z obsługą Twoich kontrahentów. Poznaj najważniejsze z nich.
To nie wszystko! Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!
Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, zobacz naszą Road Mapę rozwoju aplikacji.
- Indywidualne wdrożenie SalesWizard
- Możliwość zlecenie unikalnych modyfikacji
- Pełne wsparcie we wdrożeniu

Uporządkuj komunikację z klientami dzięki Wątkom tematycznym
Wykorzystuj Wątki dla tematycznego grupowania konwersacji ze swoimi potencjalnymi i aktualnymi klientami. W Wątkach wykonujesz szereg czynności, prowadzących do sprzedaży, rozwiązania problemu czy zgłoszenia klienta. Przeczytaj najczęstsze pytania dotyczące Wątków w systemie SalesWizard CRM.
Wątki pomagają w uporządkowaniu procesów realizowanych na kliencie. Przykładowo z Twoim potencjalnym klientem rozmawia 2 handlowców (użytkowników systemu), każdy w innym zakresie kompetencji. Jeden handlowiec sprzedaje usługę serwisową, drugi oferuje montaż produktu. Jeżeli chcesz wyodrębnić oba procesy jako niezależne od siebie, dla każdego z nich utwórz Wątek. Innym przykładem wykorzystania Wątku może być prowadzenie rozmów z klientem na różnych etapach. W 1 Wątku klient chce kupić Twój produkt – ofertujesz go, w 2 Wątku – klient zgłasza reklamacje – zatem jest on obsługiwany przez dział reklamacji, w 3 Wątku klient zgłasza się po serwis urządzenia – obsługuje go inny dział Twojej organizacji. Każdy z Wątków, przypisany do różnych Lejków (Sprzedaży, Obsługi i Reklamacji) będzie miał inny status.
Ilość możliwych do utworzenia Wątków w danym Kontakcie określa Twój Plan Subskrypcyjny. Sprawdź szczegóły w Cenniku.