Wątki komunikacyjne w Kontaktach

Twórz wiele konwersacji (Wątków) w jednym Kontakcie aby porządkować realizowane procesy. Przypisuj Wątki do Lejków obsługi aby śledzić postęp każdego Wątku.

Uporządkuj konwersacje i procesy w Wątkach

Wątki w Kontaktach umożliwią Ci uporządkowanie konwersacji i procesów realizowanych przez Twoją organizację z danym kontrahentem. Dzięki możliwości przydzielania dostępu do Wątku poszczególnym użytkownikom systemu CRM, przydzielisz procesy właściwym osobom. Przypisuj Wątki do Lejków obsługi aby posortować procesy.

Poznaj funkcjonalności w Wątkach

W Wątkach wykonujesz większość czynności związanych z obsługą Twoich kontrahentów. Poznaj najważniejsze z nich.

Oś czasu

Wszystkie ważne informacje odszukasz na chronologicznej osi czasu.

E-maile

Wszystkie maila przychodzące i wychodzące dotyczące tego Wątku.

Listy kontrolne

Przypisuj do Wątku Listy kontrolne, aby odhaczać wykonane zadania związane z Twoim procesem (sprzedażą, reklamacją, obsługą).

Zadania

Twórz i wykonuj zadania przypisane do upoważnionych użytkowników.

Dokumenty

Przechowuj dokumenty związane z obsługą klienta. Grupuj je w foldery i udostępniaj.

Oferty

Twórz oferty w ramach Wątków i obserwuj ich wskaźniki konwersji.

Umowy

Generuj umowy i dokumenty związane z danym Wątkiem. Podpisuj elektronicznie.

Ankiety

Przypisuj wzorce ankiet i uzupełniaj je o dane. Wykorzystuj ankiety do zbierania danych i generowania dokumentów.

Płatności

Kontroluj płatności z podpisanych umów i zaakceptowanych ofert.

To nie wszystko! Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!

Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, skontaktuj się z nami.

Uporządkuj komunikację z klientami dzięki Wątkom tematycznym

Wykorzystuj Wątki dla tematycznego grupowania konwersacji ze swoimi potencjalnymi i aktualnymi klientami. W Wątkach wykonujesz szereg czynności, prowadzących do sprzedaży, rozwiązania problemu czy zgłoszenia klienta. Przeczytaj najczęstsze pytania dotyczące Wątków w systemie SalesWizard CRM.

Do czego służą Wątki?

Wątki pomagają w uporządkowaniu procesów realizowanych na kliencie. Przykładowo z Twoim potencjalnym klientem rozmawia 2 handlowców (użytkowników systemu), każdy w innym zakresie kompetencji. Jeden handlowiec sprzedaje usługę serwisową, drugi oferuje montaż produktu. Jeżeli chcesz wyodrębnić oba procesy jako niezależne od siebie, dla każdego z nich utwórz Wątek. Innym przykładem wykorzystania Wątku może być prowadzenie rozmów z klientem na różnych etapach. W 1 Wątku klient chce kupić Twój produkt – ofertujesz go, w 2 Wątku – klient zgłasza reklamacje – zatem jest on obsługiwany przez dział reklamacji, w 3 Wątku klient zgłasza się po serwis urządzenia – obsługuje go inny dział Twojej organizacji. Każdy z Wątków, przypisany do różnych Lejków (Sprzedaży, Obsługi i Reklamacji) będzie miał inny status.

Ile Wątków mogę utworzyć przy pojedynczym Kontakcie?

Ilość możliwych do utworzenia Wątków w danym Kontakcie określa Twój Plan Subskrypcyjny. Sprawdź szczegóły w Cenniku.