Integracja CRM z Open AI
Wykorzystaj potęgę modelu językowego Open AI do zautomatyzowania procesów w Twojej firmie. Generuj automatyczne odpowiedzi e-mail i SMS oraz twórz własną Bazę wiedzy aby szybciej odpowiadać swoim klientom!
Przyspiesz czas reakcji firmy na zapytania Twoich klientów
Integracja modelu językowego Open AI w SalesWizard CRM pozwoli Tobie i Twojej firmie przyspieszyć realizację procesów takich jak odpowiedź na zgłoszenia, udzielanie odpowiedzi na powtarzalne pytania dotyczące oferowanych usług (FAQ), generowanie wiadomości SMS i e-mail.
- Wykorzystaj model językowy Open AI w Automatyzacjach
- Generuj proste odpowiedzi SMS i e-mail
- Odpowiadaj automatycznie na powtarzalne pytania wykorzystując "Bazę wiedzy"

Twórz własną "Bazę wiedzy"
Stwórz i rozwijaj organizacyjną Bazę wiedzy w CRM SalesWizard aby uczyć model językowy optymalnych odpowiedzi na najczęstsze pytania Twoich potencjalnych i aktualnych klientów. Kontroluj odpowiedzi, zgłaszając Raporty niezgodności w celu doskonalenia modelu językowego. Rozliczaj wykorzystanie OpenAI w oparciu o aktualne zużycie.

Jak włączyć integrację Open AI z SalesWizard?
Zdefiniuj odpowiedni model komunikacji, włącz generator dla poszczególnych modułów (SMS, e-mail) i udostępnij opcję użytkownikom systemu. To wszystko co musisz zrobić aby wykorzystać Open AI w swojej firmie.

Open AI / ChatGPT. Pytania dotyczące wykorzystania sztucznej inteligancji w SalesWizard CRM
Celem wdrożenia integracji modelu językowego Open AI/ChatGPT w SalesWizard CRM jest poprawa jakości komunikacji i szybkości odpowiedzi udzielanych potencjalnym klientom. Budowa Bazy wiedzy oraz dalsze uczenie modelu językowego w indywidualnym systemie CRM pozwoli w niedalekiej przyszłości zautomatyzować procesy obsługi zapytań oraz analizować zebrane dane zebrane. Przeczytaj jakie pytania zadają nasi klienci w związki z wykorzystaniem Open AI w swojej firmie.
Zgodnie z RODO (Rozporządzenie Ogólne o Ochronie Danych), przetwarzanie danych osobowych, takich jak imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu itp., wymaga podstawy prawnej. Jeżeli w ramach przekazywanych danych, nie wykorzystujesz danych pozwalających na identyfikację osoby, wówczas problem RODO Cię nie dotyczy. W ramach integracji Open AI z SalesWizard przewidujemy, iż może dojść do przekazania danych, stąd przed użyciem Open AI w systemie CRM, musisz wyrazić zgodę na takie przetwarzanie (tak w formie akceptacji Regulaminu usługi jak i w formie dodatkowej zgody już udzielanej w systemie). Jeżeli przekazujesz dane osobowe koniecznie zadbaj o uzyskanie zgody od podmiotu, którego dane są przetwarzane!
Zastosowanie modelu językowego Open AI jest dość szerokie: generowanie artykułów dot. różnych zagadnień, korekta treści przygotowanych przez człowieka, tłumaczenia, twórczość kreatywna (literacka). Ważne jest aby weryfikować poprawność otrzymanych odpowiedzi, ponieważ wciąż znane są przypadki udzielania przez ten model wadliwych odpowiedzi.
W przypadku integracji Open AI z SalesWizard, sztuczna inteligencja wykorzystywana jest do generowania wiadomości SMS i e-mail, oraz tworzenia spersonalizowanych, unikalnych treści, generowanych na postawie Bazy wiedzy dostarczonej przez administratora systemu. Wiedza ta może być wykorzystana tak w komunikacji z klientami/potencjalnymi klientami jak i do szkolenia zespołu pracowników firmy. W przyszłości planujemy rozbudowę funkcjonalności Open AI o kolejne moduły, takie jak ofertowanie, negocjacje, informowanie o statusie zamówień czy płatności, generowanie raportów opartych o przetwarzane w systemie dane.
Bazę wiedzy dla modelu językowego Open AI możesz przygotować w oparciu o artykuł opublikowany przez nas na blogu. Przeczytaj ten artykuł.
Jeżeli dane zostanę opracowane do formatu tekstowego, mogą być one wykorzystane do trenowania modelu językowego Open AI. Nie zalecamy jednak importu całej bazy ze względu na wysokie prawdopodobieństwo nieścisłości danych zawartych w bazie maili, a także zawartość danych osobowych osób, które nie wyraziły zgody na przetwarzanie swoich danych w takim celu. Wykorzystanie tych danych może być możliwe po uprzednim uporządkowaniu, pogrupowaniu oraz „otagowaniu” wszystkich zawartych w nich informacji. O tym jak przygotować Bazę wiedzy dla Open AI przeczytasz na naszym blogu.
Cena wykorzystania sztucznej inteligencji Open AI zależy od wykorzystywanego modelu językowego oraz ilości przekazywanych danych. Przy każdym wykorzystaniu modelu podana jest ilość zużywanych tokenów, które następnie przeliczane są na wartość w PLN. Płacisz tylko za wykorzystane tokeny. Integracja z Open AI dostępna jest wyłącznie w Planie Master.