Oprogramowanie CRM dla franczyz

Zarządzaj siecią franczyzową z pojedynczego narzędzia CRM. Automatyzuj codzienne zadania i procesy, układaj lejki, komunikuj się z klientami i franczyzobiorcami, wykorzystaj potęgę sztucznej inteligencji!

Rozwój branży franczyzowej

Współpraca franczyzowa okazuje się coraz popularniejszym modelem biznesowym na przestrzeni ostatnich lat. Nie ma w tym nic dziwnego – benefity z takiej synergii czerpie każda ze stron. Franczyzodawca może rozwijać swoją markę i prowadzić ekspansję, zyskując pozycję lidera w swojej branży. Franczyzobiorca otrzymuje gotowe know-how, sieć kontaktów i wsparcie w prowadzeniu swojego biznesu. Jednak ta współpraca nie byłaby możliwa bez wsparcia i niezbędnych narzędzi. Jednym z nich jest praktyczny i intuicyjny system CRM – SalesWizard.

Problemy w sieciach franczyzowych

Franczyza to rozwiązanie, które pozwala rozwijać się zarówno twórcy franczyzy, jak i franczyzobiorcy. Franczyzodawca nie musi martwić się utrzymaniem poszczególnych oddziałów, ponieważ w jego imieniu robią to biorcy franczyz. Z drugiej zaś strony franczyzobiorca otrzymuje rozpoznawalną markę, pewny pomysł na biznes i cenne kontakty z partnerami zaopatrującymi punkt. Nie oznacza to jednak, że wszystko jest sielankowe i bezproblemowe. Największe kłopoty pojawiają się w kwestii przepływu informacji oraz – w przypadku punktów usługowych, np. oddziałów kredytowych – pozyskiwaniu klienta. Brak spójności komunikacyjnej między centralą a punktami franczyzowymi to poważne zagrożenie dla uczestników współpracy franczyzowej. Aby temu zapobiec, należy wdrożyć rozwiązania usprawniające pracę całej sieci.

Zautomatyzujemy Twoją franczyzę.

Po co system CRM w sieci franczyzowej?

Bez odpowiednich narzędzi praca będzie trudna lub wręcz niemożliwa do wykonania. Jednym z takich niezbędnych rozwiązań jest system CRM dedykowany franczyzie. Czym tak w zasadzie jest system CRM i w jaki sposób on działa? Sam skrót CRM rozwijany jest jako Customer Relationship Management, czyli zarządzanie relacją z klientem. Poprzez „zarządzanie” mamy na myśli każde wejście w interakcję na linii przedsiębiorstwo-klient. Może to być rejestracja w programie lojalnościowym ze strony konsumenta, przesłanie informacji o promocji ze strony franczyzobiorcy czy poinformowanie o otwarciu nowego punktu przez franczyzodawcę. Istotne jest, aby znać swojego klienta, monitorować jego nawyki zakupowe, a przez to dopasować ofertę i monetyzować dane. Bez systemu CRM, takiego jak SalesWizard te czynności byłyby niemożliwe do realizacji.

Dlaczego warto wdrożyć CRM we franczyzie?

Zarówno franczyzobiorca, jak i franczyzodawca szybko zauważy korzyści, jakie niesie ze sobą SalesWizard CRM. Do najważniejszych zalet wdrożenia takiego systemu należą:
Analiza danych zakupowych – franczyza zyskuje dostęp do informacji odnośnie tego, które produkty/usługi są bestsellerami, a które mogą być źródłem strat;
Możliwość profilowania marketingowego – dzięki informacjom w CRM można stworzyć lepiej dopasowane reklamy, co zwiększa szanse na transakcyjność;
Moduł ofertowania i generowania umów – codzienne czynności dokumentacji staną się łatwiejsze dzięki generatorowi umów i podpisowi elektronicznemu;
Automatyzacja procesów – wiele powtarzalnych, lecz koniecznych czynności zostanie uproszczone i przyspieszone, w czym pomagają moduły systemu CRM;
Lepszy przepływ informacji – poprawa komunikacji pomiędzy całą franczyzą pomaga w zarządzaniu siecią z poziomu jednego oddziału centralnego.

System SalesWizard – przewaga na rynku CRM

Dobór odpowiednich partnerów do współpracy jest kluczowy do powodzenia biznesu. Wiedzą o tym franczyzodawcy, którzy muszą przecież zweryfikować podmioty chcące podjąć współpracę. Wiedzą o tym też osoby, które decydują się na współpracę w modelu franczyzowym i szukają odpowiedniej marki, z którą chcą się związać. A dlaczego warto postawić na system CRM SalesWizard? Oto najważniejsze argumenty:
Nieustanny rozwój narzędzia – rynek zmienia się dynamicznie, a wraz z nim pojawiają się nowe potrzeby, dlatego dostosowujemy się do oczekiwań klientów;
Dostęp do wsparcia w języku polskim – błyskawiczny kontakt z polskojęzyczną obsługą SalesWizard to wygoda, której nie oferują supporty w języku angielskim;
Intuicyjność obsługi – system SalesWizard CRM jest bardzo prosty w stosowaniu, nie wymaga on wcześniejszego doświadczenia z CRM ani dodatkowych szkoleń;
Trzy plany abonamentowe – przygotowaliśmy trzy elastyczne plany współpracy, które dopasowane są do potrzeb i budżetów sieci franczyzowej;
Tylko praktyczne rozwiązania – oferujemy Ci dostęp do dokładnie tych narzędzi, jakich potrzebujesz, bez zbędnych opcji utrudniających nawigację po systemie.

Poznaj wszystkie funkcje

Przeczytaj o wszysrtkich funkcjach SalesWizard CRM, umów się na prezentację lub uruchom bezpłatny okres próbny.