CRM dla agencji reklamowej
Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu, a bez odpowiedniego marketingu trudno mówić o sukcesie przedsiębiorstwa. Dlatego też popularność współpracy […]
Wielofunkcyjny CRM – jedno narzędzie do wielu zadań
Codzienność pracy w sektorach związanych z obsługą klienta niejednokrotnie wiąże się z multitaskingiem. Mowa tu nie tylko o prowadzeniu kilku lub kilkunastu […]
Korzyści z CRM – co Twojej firmie da system CRM?
Wdrożenie systemu CRM w organizacji przynosi liczne benefity dostrzegalne na wielu płaszczyznach. Inwestycja w takie rozwiązanie to korzyści zarówno dla Twojej firmy […]
Darmowy system CRM w firmie
System CRM to podstawowe narzędzie wspierające przedsiębiorców. Czy darmowy system CRM zapewnia pełnię możliwości w biznesie?
CRM do obsługi leadów
Praca z leadami to jedno z podstawowych zadań każdego zespołu związanego z obsługą klienta. Tym sposobem można łatwo przywiązać do siebie nowych […]
Prosty system CRM – co to oznacza?
Czym jest prosty system CRM? Jakie są jego cechy i czego możesz oczekiwać od prostego systemu CRM?
CRM dla B2B
Prowadzenie transakcji B2B stanowi podstawę funkcjonowania wielu przedsiębiorców. Proces budowania, a następnie utrzymania pozytywnych relacji wymaga jednak znacznego zaangażowania. Do regularnej współpracy […]
CRM dla B2C
Dobra relacja z klientem indywidualnym to podstawa sukcesu przedsiębiorstwa. Sprawdź, jak ważny jest system CRM dla branż B2C!
CRM kontra Excel
Narzędzia do analityki i zarządzania relacjami z klientem są nieodłącznym elementem współczesnego biznesu. Choć na rynku można znaleźć rozmaite propozycje CRM-ów, to […]
System CRM dla jednoosobowej firmy
Czy warto wdrożyć CRM w jednoosobowej działalności gospodarczej? Jak wybrać najlepszy system CRM dla samozatrudniowych? Kliknij i sprawdź!
CRM dla biura podróży
System CRM dla biura podróży to ułatwienie w pracy. Zwiększ swoją skuteczność sprzedażową i zapewnij klientom komfortową obsługę!
CRM dla agenta ubezpieczeń
SalesWizard CRM to narzędzie do zarządzania relacjami z klientami. Rozwiązanie dla agentów, brokerów i multiagencji ubezpieczeniowych!
CRM dla firmy szkoleniowej – jak wybrać dopasowany system CRM?
Prowadzisz firmę szkoleniową? Zajmujesz się coachingiem? Sprawdź, w jaki sposób system CRM wpłynie na rozwój Twojego przedsiębiorstwa!
Jak skutecznie zarządzać sprzedażą w swojej firmie
Chcesz zautomatyzować szereg procesów w swojej firmie w oparciu o nowoczesny CRM i sztuczną inteligencję? Sprawdź jak trenować model językowy OpenAI w SalesWizard CRM!
Jak trenować model językowy OpenAI w CRM?
Chcesz zautomatyzować szereg procesów w swojej firmie w oparciu o nowoczesny CRM i sztuczną inteligencję? Sprawdź jak trenować model językowy OpenAI w SalesWizard CRM!
W jaki sposób CRM pomaga w rozwoju firmy
Każda innowacja wdrażana w firmie powinna w wymierny sposób przyczyniać się do jej rozwoju i gwarantować organizacji korzyści. Jednym z takich narzędzi […]
Jak wybrać kompleksowy system CRM dla branży OZE
Każda branża potrzebuje innowacyjności, by zwiększyć efektywność pracy. Nie inaczej jest z branżą OZE, dla której dostępny jest kompleksowy system CRM.
6 najpowszechniejszych problemów we wdrożeniu systemu CRM
Najczęstsze problemy we wdrożeniu oprogramowania CRM w firmie. Przeczytaj aby ich uniknąć!
Jakie procesy można zautomatyzować w CRM
Rejestrowanie rozmów telefonicznych w systemie CRM często jest pomocne. Jak zadbać o legalność takiego działania i kiedy warto wdrożyć nagrywanie rozmów CRM?
Jak wybrać oprogramowanie CRM dla sieci franczyzowych
Rejestrowanie rozmów telefonicznych w systemie CRM często jest pomocne. Jak zadbać o legalność takiego działania i kiedy warto wdrożyć nagrywanie rozmów CRM?
Rejestrowanie rozmów telefonicznych i SMS-ów w systemie CRM
Rejestrowanie rozmów telefonicznych w systemie CRM często jest pomocne. Jak zadbać o legalność takiego działania i kiedy warto wdrożyć nagrywanie rozmów CRM?