CRM dla agencji marketingowej
Jeżeli poszukujesz oprogramowania CRM w chmurze dla swojej agencji marketingowej, sprawdź co oferujemy dla Twojej branży.
CRM dla agencji interaktywnej
Agencje marketingowe to organizacje, w których komunikacja z klientem stanowi absolutną podstawę pracy. Całość działań wykonywanych przez agencję – od utworzenia strategii reklamowej przez projektowanie komunikacji aż po wdrożenie kampanii – musi być ze sobą ściśle skoordynowana. Równolegle na wielu etapach pojawi się konieczność omówienia danego zagadnienia z klientem, co wymaga szybkiej i precyzyjnej wymiany ustaleń. Aby zwiększyć efektywność pracy i wyraźnie podnieść jakość usług, warto wdrożyć narzędzie wspierające w postaci systemu CRM.
Twórz projekty dla klienta
Twórz i zarządzaj projektami powierzonymi przez klienta Twojej organizacji.



Zarządzaj leadami
Jakie moduły CRM wykorzystasz w swojej agencji
Zobacz jakie funkcjonalności przygotowaliśmy dla agencji interaktywnych. Zapoznaj się z pozostałymi funkcjami SalesWizard w sekcji Funkcjonalności CRM.

Obsługa leadów i zgłoszeń
Podepnij swoje kampanie marketingowe pod system CRM i obsługuj leady wprost z systemu SalesWizard.
Zadania
Nadawaj zadania członkom zespołu i weryfikuj raporty ich wykonania.
Listy kontrolne i postępy
Twórz listy kontrolne dla weryfikacji procesu realizacji usługi (np. postów dodanych na Facebooka przez Twoją agencję).
Kontroluj czas w lejku sprzedaży
Ustaw czas trwania każdego etapu lejka sprzedaży i kontroluj opóźnienia.
Zarządzaj projektami
Twórz projekty, jakie powierzył Ci klient – wykonanie strony internetowej, realizację kampanii marketingowej, przygotowanie kreacji reklamowych.
Wewnętrzny czat
Komunikuj się z innymi użytkownikami agencji w systemie CRM dzięki wewnętrznemu czatowi.
To nie wszystko! Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!
Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, zobacz naszą Road Mapę rozwoju aplikacji.
- Indywidualne wdrożenie SalesWizard
- Możliwość zlecenie unikalnych modyfikacji
- Pełne wsparcie we wdrożeniu

Oprogramowanie CRM dla agencji interaktywnych
Przeczytaj pytania naszych Klientów – agencji marketingowych i interaktywnych, które do tej pory nie korzystały z zaawansowanego systemu CRM do obsługi leadów, ofertowania i prowadzenia projektów.
CRM to anglojęzyczny skrót od customer relationship management, który można tłumaczyć jako “zarządzanie relacjami z klientami”. Szeroka definicja obejmuje wszystkie procesy, narzędzia i procedury, które składają się na interakcję oraz prowadzenie komunikacji z klientami. Tym sposobem CRM jest pewną strategią biznesową, filozofią funkcjonowania łączącą aspekty materialne i niematerialne. Powszechne ujęcie skrótu CRM kojarzone jest jednak z aplikacjami i programami, których zadaniem jest wsparcie w tworzeniu i zarządzaniu bazą kontaktów. Do tego – zależnie od modułów dostępnych w systemach CRM – można zakwalifikować również zarządzanie sprzedażą oraz komunikacją z klientami. Dobry system CRM traktuje się nie w kategorii wydatku, a inwestycji w holistyczny rozwój działalności. Te kilkadziesiąt złotych miesięcznie pozwala Ci zaoszczędzić lub dodatkowo pozyskać tysiące złotych co miesiąc.
Od agencji marketingowych wymaga się pomysłowości oraz planowania rozwiązań w różnych horyzontach czasowych. To sprawia, że aspekty kreatywne przeplatają się ze ściśle określonym sposobem postępowania i koniecznością zachowania ścieżki komunikacyjnej. W przeciwnym razie może dojść do nieporozumień ze zleceniodawcą lub “rozjechania się” koncepcji pierwotnej podczas poszczególnych etapów realizacji. Dlatego tak ważne jest, by nad całym procesem czuwał nie tylko doświadczony project manager, ale też by każdy z uczestników dysponował odpowiednimi narzędziami realizacyjnymi. Do takich z pewnością można zaliczyć CRM dla agencji marketingowej – SalesWizard. Ten CRM jest niczym przejrzyście ułożona szafka z dokumentami, w której znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania swoimi klientami.
CRM to rozwiązanie, które ułatwia codzienne wykonywanie obowiązków. Zapomnij o ręcznym planerze, notatniku, karteczkach samoprzylepnych i kilku telefonach służbowych. Zapomnij o rozmytej korespondencji z klientami, w której nie wiadomo, kto i kiedy ostatnio się kontaktował oraz jaki był efekt rozmów. Zapomnij o nerwach i czasie poświęconym na analizie zadań i postępów prac bieżących. CRM wprowadzi w Twojej agencji marketingowej porządek i kontrolę nad każdym aspektem pracy. Zaoszczędź czas dzięki częściowej automatyzacji zadań, w szczególności przy obsłudze korespondencji i windykacji należności. SalesWizard sprawi, że będziesz miał wszystkie informacje o swoich klientach na wyciągnięcie ręki, dzięki czemu zwiększysz skuteczność sprzedażową. Wszyscy Twoi pracownicy będą posiadali ujednolicone informacje, czym poprawisz wydajność i unikniesz nieporozumień.
SalesWizard stanowi odpowiedź na potrzeby zgłaszane zarówno przez rozbudowane agencje marketingowe, jak również mikro- i małe działalności zatrudniające kilku pracowników. To zestaw narzędzi, który pomaga w takich obszarach, jak:
- Pozyskiwanie klienta – możliwość integracji działań marketingowych i promocji agencji z kampaniami Google Ads i Facebook Ads;
- Obsługa leada w lejku sprzedażowym – pozyskiwanie i szeregowanie leadów wraz z możliwością nadawania priorytetów kontaktowych;
- Prowadzenie komunikacji – poprzez CRM możliwe jest przekierowanie wiadomości z rozmaitych maili i komunikatorów w jedno miejsce;
- Zarządzanie procesami realizacyjnymi – przypisywanie poszczególnych zadań oraz możliwość rozliczania pracowników z wykonanej pracy;
- Przepływ informacji – wszyscy użytkownicy CRM mają ten sam zasób wiedzy, dzięki czemu zadania realizowane są sprawniej i bez błędów;
- Finalizacja procesów sprzedażowych – przygotowanie oferty indywidualnej wraz z opcją rozliczenia online i podpisem elektronicznym.
Tworząc narzędzie SalesWizard, bazowaliśmy nie tylko na potrzebach rynkowych, ale też na własnym doświadczeniu. Wiemy, czego potrzebują podmioty regularnie pracujące z klientami zarówno w obszarze B2C, jak również B2B. Zadbaliśmy, by nasze rozwiązania pozwalały na zwiększenie efektywności i minimalizowały ryzyko błędu czynnika ludzkiego. Przykładowe rozwiązania wdrożone w SalesWizard to:
- Kartoteka klientów – możliwość dodawania, edytowania i zarządzania profilem klienta, jak również dodawania notatek po każdorazowym kontakcie;
- Obsługa zdarzeń – procesuj poszczególne etapy działania, nadając im kolejne statusy obsługi lub modyfikując wątki w ramach intuicyjnego lejka sprzedaży;
- Ofertowanie online – zwiększ swoją skuteczność sprzedażową poprzez kompleksowe tworzenie ofert w oparciu o dane klienta;
- Generator dokumentów – możliwość ustandaryzowania wzorów pism, umów i innych dokumentów, bez ręcznego przepisywania lub kopiowania treści;
- Podpis elektroniczny – skróć czas oczekiwania na zawarcie umowy lub podpis pod oświadczeniem dzięki zintegrowanemu z CRM podpisowi Autenti;
- Projekty – ta funkcjonalność pomoże Ci w rozbiciu zbiorczego projektu na zadania osadzone w ramach czasowych, przypisywane do pracowników.