Obsługa zamówień w CRM

Twórz i konwertuj swoje podpisane Oferty na Zamówienia. Nadawaj statusy realizacji, odbieraj płatności od klientów.

Klient zaakceptował ofertę i podpisał umowę? Generuj zamówienia i odbieraj płatności.

Generuj zamówienia w swoim systemie CRM dzięki Sklepowi wewnętrznemu. Twórz koszyk zamówienia, określ sposób płatności (raty, gotówka, przelew, punkty z planu lojalnościowego), naliczaj punkty i prowizje za sprzedaż.

Jak działa moduł obsługi i generowania Zamówień?

Zobacz jak możesz wykorzystać moduł Zamówień w swojej firmie!

Obsługa płatności

Określaj w jaki sposób Twój klient zapłaci za zamówienie – płatność online, gotówka, przelew czy raty. Możesz też pobrać zaliczkę.

Generuj umowę do zamówienia

Możesz wygenerować umowę do zamówienia i podpisać ją elektronicznie.

Automatyzacje zamówień

Już wkrótce!

Automatyzuj komunikację z klientami, którzy zamówili Twoją usługę lub produkt.

Adresy dostaw

Określaj adresy dostaw dla każdego zamówienia.

Prowizje i punkty za sprzedaż

Już wkrótce!

Możesz naliczać prowizje użytkownikom systemu CRM za sprzedaż Twoich produktów i usług. Dowiedz się więcej w Planach lojalnościowych i Planach marketingowych.

To nie wszystko! Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!

Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, zobacz naszą Road Mapę rozwoju aplikacji.

Obsługuj zamówienia w systemie CRM. Automatyzuj obsługę zamówień!

Obsługa wpływających do firmy zamówień zajmuje Twoim pracownikom dużo czasu? Sprawdź jak możesz obsługiwać i rozliczać zamówienia z wykorzystaniem SalesWizard CRM! Przeczytaj więcej poniżej lub umów się na bezpłatną prezentację.

Jak mogę wygenerować zamówienie w systemie CRM?

Zamówienie możesz wygenerować na podstawie produktów lub usług, które dodasz do swojego Sklepu wewnętrznego. Możesz wygenerować zamówienie bezpośrednio z koszyka lub konwertując ofertę zaakceptowaną przez klienta.

Jak klient może dokonać płatności za zamówienie?

Tworząc zamówienie określasz sposób płatności – gotówka, przelew, płatność online, raty. Określisz też, czy chcesz pobrać zaliczkę za zamówienie. W płatnościach możesz wskazać także termin zapłaty. Dzięki tym danym możesz później kontrolować opóźnienia w płatnościach.

Czy mogę zmieniać statusy do zamówień?

Tak, zamówienia w SalesWizard otrzymały standardowe statusy – Nowe, W realizacji, Zrealizowane i Anulowane.

Jak mogę określić wysokość prowizji za sprzedaż ze zrealizowanych zamówień?

Aby przyznać prowizje za sprzedaż musisz uruchomić moduł Planów marketingowych. To tutaj określisz jaką prowizję za sprzedaż otrzymają Twoi handlowcy.

Jak przyznać punkty lojalnościowe za sprzedaż?

Aby przyznać punkty lojalnościowe za sprzedaż musisz uruchomić moduł Planów lojalnościowych. To tutaj określisz wysokość punktów jaką otrzyma użytkownik za zrealizowane zamówienia.