Automatyzacja procesów obsługi w CRM
Wykorzystaj Automatyzacje SalesWizard CRM aby przyspieszyć i zautomatyzować obsługę codziennych, powtarzalnych czynności.
Oszczędzaj czas na powtarzalnych czynnościach dzięki automatyzacjom
Automatyzacja powtarzalnych czynności w Twojej firmie pozwoli zaoszczędzić czas Twój i Twojego zespołu na bardziej kreatywne zadania. Automatyzuj procesy obsługi leadów, udzielania odpowiedzi, powiadomienia o istotnych zdarzeniach w systemie CRM. Twórz automatyzacje bez żadnych ograniczeń!
- Automatycznie podejmuj zgłoszenia
- Twórz zadania po spełnieniu określonych warunków
- Otrzymuj powiadomienia SMS po otwarciu oferty przez potencjalnego klienta

Czy automatyzacja Twojej firmy jest możliwa?
Tak! Już teraz możesz wykorzystać model językowy Open AI (przeczytaj więcej tutaj) oraz natywne automatyzacje w SalesWizard, aby przyspieszyć i zautomatyzować powtarzalne procesy.
W Twojej firmie, tak jak wielu innych organizacjach, pracownicy wykonują powtarzalne czynności. Zautomatyzuj je, a zaoszczędzony czas przeznacz na kreatywne działania Twojego zespołu! Co możesz zautomatyzować? Otrzymywanie zgłoszeń, podejmowanie pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem, zbieranie podstawowych informacji niezbędnych do przygotowania oferty czy zamówienia i wiele, wiele innych.

Co możesz zautomatyzować w SalesWizard?
Zobacz jakie procesy m.in. możesz zautomatyzować w SalesWizard CRM. To tylko część z automatyzacji jakie możesz wykorzystać do usprawnienia swojej organizacji!
Wpływ zgłoszenia
Otrzymane zgłoszenie zależnie od źródła pochodzenia (Facebook, strona firmowa) zostanie przypisane do konkretnego użytkownika, a potencjalny klient otrzyma SMS i e-mail.
Klient otworzył ofertę
Twój handlowiec otrzyma SMS-a o otwartej ofercie, a potencjalny klient otrzyma wiadomość e-mail z propozycją omówienia oferty.
Klient podpisał umowę
Twój handlowiec otrzyma SMS-a i e-maila po podpisaniu umowy elektronicznej, a klient maila z podziękowaniem. Dodatkowo zmieni się status lejka procesowego.
Zmiana statusu lejka procesowego
Użytkownik zmienił status w lejku, inny użytkownik zostanie dopisany do procesu i otrzyma automatyczne zadanie o określonej treści i terminie.
Jak włączyć automatyzacje w SalesWizard?
Automatyzacje dostępne są w Planie Master systemu. Może je definiować administrator systemu. Możesz zdefiniować automatyzacje w oparciu o wyzwalacz czasowy (np w określonym czasie od zajścia zdarzenia) lub natychmiastowo – na podstawie czynności wyzwalającej.

Automatyzacja procesów w CRM
Automatyzacja to game changer dla większości organizacji. Obecnie coraz więcej czasu poświęcamy na monotonne i powtarzalne czynności, które w prosty sposób mogą zostać zautomatyzowane. Przeczytaj więcej na temat modułu automatyzacji w SalesWizard!
Za automatyzacje nie płacisz dodatkowo. Możesz tworzyć nieograniczoną ilość automatyzacji w swoim systemie CRM. Automatyzacje dostępne są w najwyższym Planie Master.
W systemie odnajdziesz całą gamę natychmiastowych czynności wyzwalających oraz wyzwalaczy czasowych. Będą to na przykład: wpływ zgłoszenia do CRM, zmiana statusu Kontaktu czy Procesu, zmiana statusu zamówienia, otwarcie oferty lub podpisanie umowy przez klienta. Wykonywane akcje automatyczne możesz uzależnić od spełnienia dodatkowych warunków, takich jak przebywanie Twojego Kontaktu (klienta) w określonym statusie lub lejku procesowym. Akcje automatyczne jakie możesz wykonać to m.in. wysyłka SMS-a, wysyłka e-maila, utworzenie notatki, zadania, przypisanie użytkownika do Kontaktu, czy zmiana statusu.