Tematyczne lejki i statusy obsługi

Organizuj wszystkie procesy w firmie w tematyczne lejki. Nadawaj lejkom statusy aby skuteczniej osiągać swoje cele. 

Sprzedaż, obsługa klienta, reklamacja, serwis

SalesWizard CRM umożliwia tworzenie wielu lejków dla organizowania różnych procesów realizowanych w Twojej organizacji. Do lejków przypisujesz Wątki tematyczne, które tworzysz w ramach swoich Kontaktów (leadów, potencjalnych klientów). Możesz stworzyć lejki do sprzedaży, obsługi aktualnych klientów, obsługi procesów reklamacji, incydentów RODO, czy usług serwisowych.

Nadawaj własny unikalne nazwy swoim lejkom

Sprzedaż, Obsługa klienta, Incydenty RODO, Zgłoszenia reklamacyjne, Usługi serwisowe. To tylko niektóre z propozycji wykorzystania lejków obsługi.

Twórz unikalne statusy do każdego lejka

W ramach lejków możesz tworzyć dowolną ilość statusów. Statusy porządkują etapy obsługi realizowane w pojedynczym lejku. Np. typowe statusy lejka obsługi to: Wpływ zgłoszenia, Pierwszy kontakt, Złożenie oferty, Negocjacje, Podpisanie umowy, Rezygnacja klienta. Sam zdecydujesz jak nazwiesz swoje statusy obsługi.

Jak wykorzystasz lejki obsługi w Twojej organizacji?

Zobacz w jaki sposób wykorzystasz lejki w swojej organizacji.

Uporządkowanie procesów w firmie

Wszystkie procesy uporządkujesz tematycznie, według sprzedawanych usług/produktów (fotowoltaika, ubezpieczenia, projekt) lub etapami (sprzedaż, obsługa, reklamacje).

Kontrola terminów zadań

Wszystkie opóźnione zadania wyfiltrujesz w widoku tablicy kanban i w tabeli.

Listy kontrolne i postępy

Śledź wykonanie list kontrolnych i checklist w widokach lejka i tabeli.

Kontrola opóźnień

Wszystkie opóźnienia statusów lejka łatwo wysortujesz w widoku tablicy kanban lub w tabeli. Żaden Wątek nie umknie Twojej uwadze.

Wartość klienta

W widokach tablicy kanban i tabelach szybko odnajdziesz potencjalnych klientów i obecnych klientów o określonej wartości dla Twojej firmy.

To nie wszystko! Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!

Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, skontaktuj się z nami.

Lejki sprzedaży to nie wszystko. Przeczytaj jak wykorzystasz lejki obsługi SalesWizard CRM!

Tablica kanban umożliwia Ci przedstawienie wszystkich procesów realizowanych w firmie na podstawie tablicy z tak ważnymi informacjami jak status, opóźnienia, wartość klienta, zadania, przypisani użytkownicy, nazwa procesu (Wątek). Przeczytaj najczęstsze pytania naszych Klientów związane z lejkami obsługi.

Czy SalesWizard oferuje pomoc w zdefiniowaniu procesów obsługi w organizacji?
Jeżeli nie posiadasz doświadczenia w pracy w systemach CRM, pomożemy Ci wdrożyć system w Twojej organizacji. Poza standardowym wdrożeniem możesz wykupić dedykowany pakiet szkoleń dla Twojego zespołu aby szybciej przejść proces rozruchu. Jeżeli nie wiesz jak ułożyć lejki obsługi w systemie SalesWizard CRM aby w pełni wykorzystać ich potencjał, pomożemy Ci!
Czy system CRM narzuca konkretne nazwy lejków obsługi?

Uruchamiając system, otrzymujesz standardową konfigurację systemu, w tym lejków i statusów. Możesz jednak w każdej chwili zmienić ich nazwy, statusy i czas ich trwania. Możesz także utworzyć własne lejki i właściwe dla nich statusy.

Czym jest opóźnienie statusu w lejku obsługi?

Do każdego lejka obsługi konieczne jest utworzenie statusów. Przykładowo w lejku Sprzedaż, możesz utworzyć statusy: Otrzymanie leada, Pierwszy kontakt, Ofertowanie, Zawarcie umowy. Każdy ze statusów lejka powinien zostać wykonany w określonym czasie. Jeżeli zakładasz, że status Otrzymanie leada nie powinien trwać dłużej niż 1 dzień, zdefiniuj taki czas. Po 24 godzinach wszystkie Wątki znajdujące się w tym statusie zostaną oznaczone jako opóźnione.