Tematyczne lejki i statusy obsługi
Organizuj wszystkie procesy w firmie w tematyczne lejki. Nadawaj lejkom statusy aby skuteczniej osiągać swoje cele.
Sprzedaż, obsługa klienta, reklamacja, serwis
SalesWizard CRM umożliwia tworzenie wielu lejków dla organizowania różnych procesów realizowanych w Twojej organizacji. Do lejków przypisujesz Wątki tematyczne, które tworzysz w ramach swoich Kontaktów (leadów, potencjalnych klientów). Możesz stworzyć lejki do sprzedaży, obsługi aktualnych klientów, obsługi procesów reklamacji, incydentów RODO, czy usług serwisowych.
Nadawaj własny unikalne nazwy swoim lejkom
Sprzedaż, Obsługa klienta, Incydenty RODO, Zgłoszenia reklamacyjne, Usługi serwisowe. To tylko niektóre z propozycji wykorzystania lejków obsługi.
Twórz unikalne statusy do każdego lejka
W ramach lejków możesz tworzyć dowolną ilość statusów. Statusy porządkują etapy obsługi realizowane w pojedynczym lejku. Np. typowe statusy lejka obsługi to: Wpływ zgłoszenia, Pierwszy kontakt, Złożenie oferty, Negocjacje, Podpisanie umowy, Rezygnacja klienta. Sam zdecydujesz jak nazwiesz swoje statusy obsługi.


Jak wykorzystasz lejki obsługi w Twojej organizacji?
Zobacz w jaki sposób wykorzystasz lejki w swojej organizacji.

Uporządkowanie procesów w firmie
Wszystkie procesy uporządkujesz tematycznie, według sprzedawanych usług/produktów (fotowoltaika, ubezpieczenia, projekt) lub etapami (sprzedaż, obsługa, reklamacje).
Kontrola terminów zadań
Listy kontrolne i postępy
Kontrola opóźnień
Wszystkie opóźnienia statusów lejka łatwo wysortujesz w widoku tablicy kanban lub w tabeli. Żaden Wątek nie umknie Twojej uwadze.
Wartość klienta
W widokach tablicy kanban i tabelach szybko odnajdziesz potencjalnych klientów i obecnych klientów o określonej wartości dla Twojej firmy.
To nie wszystko! Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!
Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, zobacz naszą Road Mapę rozwoju aplikacji.
- Indywidualne wdrożenie SalesWizard
- Możliwość zlecenie unikalnych modyfikacji
- Pełne wsparcie we wdrożeniu

Lejki sprzedaży to nie wszystko. Przeczytaj jak wykorzystasz lejki obsługi SalesWizard CRM!
Tablica kanban umożliwia Ci przedstawienie wszystkich procesów realizowanych w firmie na podstawie tablicy z tak ważnymi informacjami jak status, opóźnienia, wartość klienta, zadania, przypisani użytkownicy, nazwa procesu (Wątek). Przeczytaj najczęstsze pytania naszych Klientów związane z lejkami obsługi.
Uruchamiając system, otrzymujesz standardową konfigurację systemu, w tym lejków i statusów. Możesz jednak w każdej chwili zmienić ich nazwy, statusy i czas ich trwania. Możesz także utworzyć własne lejki i właściwe dla nich statusy.
Do każdego lejka obsługi konieczne jest utworzenie statusów. Przykładowo w lejku Sprzedaż, możesz utworzyć statusy: Otrzymanie leada, Pierwszy kontakt, Ofertowanie, Zawarcie umowy. Każdy ze statusów lejka powinien zostać wykonany w określonym czasie. Jeżeli zakładasz, że status Otrzymanie leada nie powinien trwać dłużej niż 1 dzień, zdefiniuj taki czas. Po 24 godzinach wszystkie Wątki znajdujące się w tym statusie zostaną oznaczone jako opóźnione.