Integracja WhatsApp Business z CRM

Zintegruj swój CRM SalesWizard z narzędziami od Meta. Wykorzystaj WhatsApp Business do komunikacji z potencjalnymi i aktualnymi klientami aby przyspieszyć swoje procesy firmowe – obsługę leadów, reklamację, obsługę zamówień. Podłącz AI pod swoje kanały komunikacji.

Po co mi WhatsApp Business w CRM?

WhatsApp to niezwykle popularna platforma komunikacyjna, dlatego integracja z systemem CRM może okazać się niezwykle przydatna dla biznesu. Integracja WhatsApp Business z CRM pozwala na skuteczne zarządzanie kontaktami biznesowymi oraz procesami firmowymi, takimi jak sprzedaż, obsługa zamówień, reklamacji czy serwisów.Integracja z WhatsApp zapewnia spersonalizowaną komunikację i lepsze zrozumienie potrzeb klientów.

Zobacz jak zintegrujesz WhatsApp Business ze swoim CRM

Wykorzystaj integrację z WhatsApp Business z CRM w swojej firmie aby nawiązywać relacje z klientami w innowacyjny sposób. Więcej naszych instruktaży wideo odnajdziesz na kanale YouTube.com. Zapraszamy!

Poznaj możliwości WhatsApp Business w CRM

Tworzenie szablonów wiadomości WhatsApp w CRM

Aby usprawnić proces komunikacji, warto w systemie CRM wykorzystać szablony wiadomości WhatsApp, które mogą być wykorzystywane do szybkiego i skutecznego kontaktu z klientami. Szablony służące zainicjowaniu komunikacji z potencjalnym klientem utworzysz na koncie Meta i wykorzystasz w swoim systemie CRM.

Jak zintegrować WhatsApp Business z CRM?

SalesWizard CRM umożliwia bezpośrednią integrację z Twoimi kontami WhatsApp Business powiązanymi z kontem Meta Business Suite. Integracja jest bezpłatna i dostępna w Planie Master. Rozliczenia za wykorzystane konwersacje przeprowadzasz bezpośrednio z Metą. Zobacz poniższy instruktaż wideo aby zobaczyć jak prosto możesz zintegrować swoje numery WhatsApp w jednej platformie CRM.

W jaki sposób możesz wykorzystać integrację WhatsApp Business w SalesWizard CRM?

Zobacz w czym może Ci pomóc integracja WhatsApp Business w CRM.

Komunikacja WhatsApp Business w jednym miejscu

Cała komunikacja Twojej firmy, pracowników z klientami i potencjalnymi klientami znajdzie się w jednym miejscu. Łatwo odszukasz komunikację po numerze telefonu czy powiązanym kontakcie. Wszystkie media – zdjęcia, dokumenty i wideo znajdą się w CRM.

Automatyzacja AI

Kanał komunikacji WhatsApp możesz podpiąć pod AI, automatyzując komunikację z potencjalnymi i aktualnymi klientami w oparciu o bazę wiedzy jaką zbudowałeś w swoim modelu sztucznej inteligencji.

Szablony META

WhatsApp umożliwia Ci tworzenie szablonów wiadomości służących do inicjowania komunikacji o charakterze marketingowym, narzędziowym czy autoryzacyjny. Szablony WhatsApp wykorzystasz w swoim systemie CRM.

Marketing w WhatsApp

Wykorzystaj kanał WhatsApp Business do inicjowania komunikacji marketingowej – wysyłaj promocje i linki do swoich produktów do zainteresowanych użytkowników.

Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!

Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, zobacz naszą Road Mapę rozwoju aplikacji.

Integracja WhatsApp Business z CRM. Najczęstsze pytania

WhatsApp to jeden z najczęściej używanych komunikatorów, tak wśród konsumentów jak i firm. Możesz wykorzystać jego możliwości w 100% integrując go w swoim systemie CRM SalesWizard. Sprawdź i przeczytaj najczęstsze pytania związane z użytkowaniem i funkcjami WhatsApp w platformie SalesWizard.

Integracja WhatsApp Business w SalesWizard CRM jako alternatywa dla Twilio

Aby zintegrować WhatsApp Business z CRM, można skorzystać z usług takich jak Twilio, który umożliwia integrację aplikacji WhatsApp z systemami CRM poprzez API. Istnieje wiele sposobów na skuteczną integrację WhatsApp Business z CRM, a kluczem jest wybór odpowiednich narzędzi i procesów, które będą odpowiadać potrzebom danego biznesu. SalesWizard CRM umożliwia Ci bezpośrednią integrację z Twoim kontem Meta Business Suite, bez udziału pośredników, takich jak Twilio.

Ile kosztuje integracja WhatsApp Business z CRM?

W SalesWizard CRM integrację z WhatsApp Business otrzymujesz jako jedną z wielu funkcjonalności w Planie Master. Nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów za korzystanie z tej funkcji. Zapoznaj się jednak z polityką cenową Meta, właściciela WhatsApp Business dotyczącą kosztów rozpoczętych konwersacji biznesowych. Jeżeli masz wątpliwości odnośnie wysokości tych kosztów, umów się z nami na niezobowiązującą konsultację i opowiedz nam jak chcesz wykorzystać WhatsApp Business w swojej firmie.

Czy integracja WhatsApp Business z CRM jest skomplikowana?

Nie, integrację wykonasz bez problemu w ciągu maksymalnie 10 minut. Na tej stronie, powyżej, odnajdziesz instrukcję wideo w jaki sposób połączyć się z WhatsApp Business za pośrednictwem SalesWizard CRM. Jako Tech Provider, 4B Systems (producent oprogramowania SalesWizard CRM) jest partnerem Meta. Integracja odbywa się za pomocą naszej uwierzytelnionej aplikacji. Połączenie nawiązujesz za pośrednictwem swojego konta Facebook, mającego dostęp do zasobów firmowych w Meta Business Suite. Nadając dostęp aplikacji SalesWizard Chat do Twoich kont WhatsApp Business, łączysz ten kanał komunikacji z CRM. Jeżeli potrzebujesz pomocy w integracji, po prostu napisz do nas lub zadzwoń – pomożemy!

Jak zainstalować WhatsApp w CRM?

WhatsApp Business, wersja aplikacji przygotowana przez Metę specjalnie dla biznesu, może zostać zainstalowana w CRM jako integracja. Nie potrzebujesz posiadać wcześniej konta WhatsApp ani WhatsApp Business na swoim numerze telefonu, ponieważ odpowiednie konto WhatsApp jak dodasz z poziomu CRM w trakacie procesu integracji. Podobnie dodasz numeru telefonów, na których chcesz aby funkcjonował WhatsApp Business. Cały proces jest bardzo prosty i trwa nie dłużej jak 10 minut.