BlogWdrożenie systemu CRMSystem CRM na smartphone’a z obsługą iOS oraz Android

System CRM na smartphone’a z obsługą iOS oraz Android

Nie jest tajemnicą, że skuteczny sprzedawca to taki, który traktuje klienta i jego potrzeby w sposób indywidualny. Efektywne zarządzanie relacjami z klientami to klucz do sukcesu i zamykania procesu sprzedażowego z sukcesami. Czasem jednak zdarzają się sytuację, że biurko i laptopa zamienia się na pracę w terenie z tabletem lub smartphonem. Nie musisz wozić ze sobą nieporęcznych teczek z dokumentami, notatników z masą notatek czy innymi fizycznymi nośnikami. Zamiast tego warto skorzystać z mobilnej wersji systemu CRM SalesWizard z obsługą iOS i Android!

Rola systemu CRM w przedsiębiorstwie

Praktycznie w każdym przedsiębiorstwie nieodłącznym narzędziem pracy jest komputer stacjonarny lub laptop. Przy pomocy tego urządzenia jesteśmy w stanie zarządzać pracą własną, jak również prowadzić działania zewnętrzne. Kluczem do sukcesu są narzędzia, z których korzystamy w ramach naszej codziennej pracy – tu bez wątpienia wartością dodaną jest system CRM. Program do zarządzania relacjami z klientami stanowi Twój zbiór kontaktów i szans sprzedażowych. To centralna oś wyznaczająca Twój rytm pracy oraz działania, które powinieneś podjąć w celu finalizacji transakcji. Nie będzie więc nadużyciem, gdy stwierdzimy, że system CRM to jeden z najistotniejszych elementów w Twoim przedsiębiorstwie. Korzystają z niego niemal wszystkie osoby w firmie: od przedstawicieli handlowych przez zespół realizacyjny aż po kierownictwo czy dział księgowy rozliczający prowizje sprzedażowe. System CRM obecny jest w firmach zarówno z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, jak również międzynarodowych korporacji czy dużych firm.

Idealny CRM – czyli jaki?

Chociaż CRM jest narzędziem niemalże niezbędnym, to nie należy wybierać pierwszej lepszej oferty. System ten – jak praktycznie każde inne narzędzie w firmie – powinien być ściśle dopasowany do potrzeb przedsiębiorstwa. Bardzo istotne są rozszerzenia i funkcjonalności systemu CRM, które pomagają w sprawnej realizacji codziennych obowiązków. Dostępność dodatkowych elementów, np. systemu ofertowego online czy kompleksowych modułów komunikacyjnych pomoże w skutecznym zarządzaniu poszczególnymi etapami sprzedaży. System CRM powinien być także stabilny, możliwie bezawaryjny, a w przypadku ewentualnych usterek powinno być dostępne wsparcie zespołu po stronie usługodawcy, który natychmiast zneutralizuje awarię. Nie bez znaczenia są także aspekty finansowe – dobry CRM musi gwarantować atrakcyjny stosunek jakości do ceny, tak by dane przedsiębiorstwo czerpało wymierne korzyści z poniesionych kosztów.

Mobilny system CRM dostępny przez smartphone

Wspomnieliśmy, że jedną z najistotniejszych kwestii związanych z idealnym systemem CRM jest możliwość sprawnego zarządzania procesami sprzedażowymi. To zadanie może okazać się znacznie utrudnione w sytuacji, gdy przedstawiciel zmuszony jest udać się w delegację lub realizuje działania w terenie. Rozwiązaniem w takich sytuacjach okazuje się tzw. mobilny system CRM, czyli aplikacja dostępna na smartphone’a lub tablet. Pracownik loguje się do systemu poprzez podanie danych dostępowych oraz adresu systemu informatycznego danego CRM-u. Dzięki temu możliwe jest zalogowanie się do systemu, który został przypisany konkretnemu przedsiębiorstwu. Jako że ekran smartphone’a jest znacznie mniejszy od komputera czy laptopa, aplikacja pisana jest z myślą o sprawnym funkcjonowaniu w warunkach mobilnych. Oznacza to, że choć funkcjonalność pozostaje taka sama, jak w wersji webowej, to układ poszczególnych zakładek nieco się różni. A wszystko to z myślą o wygodnej pracy w terenie, nawet podczas spotkania z klientem.

Dlaczego warto korzystać z systemu CRM na smartphone’a?

Doskonale rozumiemy potrzeby przedsiębiorców, dlatego stworzyliśmy kompleksowe narzędzie pracujące zarówno w układzie desktop, jak i smartphone. Dzięki temu możliwa jest realizacja zadań bieżących oraz planowanie działań na kolejne etapy pracy w terenie. Wszelkie działania można natychmiastowo raportować do przełożonych, a z samego systemu CRM można zaciągnąć dane sprzedażowe, na podstawie których wygenerowana zostanie umowa, oświadczenie lub dowolny inny dokument. Jeśli pracownik pozostaje w dłuższej delegacji, zespół pracujący stacjonarnie może delegować dalsze działania związane z konkretnym klientem lub przypisać nowe zadania. Mobilna wersja SalesWizard CRM jest narzędziem, które umożliwia sprawną pracę z dowolnego miejsca. Przejrzysty i intuicyjny system jest niezwykle pomocny, a zawarte funkcjonalności gwarantują szereg rozwiązań i możliwości wspierających pracę przedstawiciela handlowego.

Aplikacja SalesWizard CRM z obsługą iOS oraz Android

Aby zachować pełnię funkcjonalności, a jednocześnie zagwarantować wygodny dostęp do CRM, przygotowaliśmy mobilną aplikację SalesWizard. Dostępna jest ona zarówno dla urządzeń z systemem iOS (produkty Apple) oraz Android (zdecydowana większość smartfonów). Dzięki temu nie musisz logować się do systemu CRM przez przeglądarkę – wszelkie czynności wykonasz wygodnie z poziomu aplikacji. Zadbaliśmy o to, aby wersja mobilna w niczym nie ustępowała wariantowi desktopowemu, zachowując kluczową funkcjonalność SalesWizard. Co istotne, na systemie pracujesz w czasie bieżącym, co oznacza natychmiastową synchronizację danych z serwerem głównym. Oznacza to, że jeśli podczas spotkania wynikną nowe okoliczności sprzedażowe, będziesz w stanie zmodyfikować lead w taki sposób, by Twoi współpracownicy byli w stanie obsłużyć kontakt już na nowych warunkach. To znacznie usprawni proces działania i pomoże w sprawnym przepływie informacji, nawet w trakcie spotkania z kontrahentem. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania w związku z naszym systemem CRM, skontaktuj się z nami! Pozostajemy do Twojej dyspozycji mailowo i telefonicznie, możesz także skorzystać z przygotowanego formularza kontaktowego. Nasz zespół z chęcią przedstawi Ci więcej informacji na temat SalesWizard i odpowie na wszelkie pytania. Pomożemy Ci w konfiguracji systemu, abyś mógł korzystać z SalesWizard na firmowym tablecie lub smartphonie.

Redaktor SalesWizard.pl