System CRM jest systemem informatycznym służącym zarządzaniu relacjami z klientami. W praktyce coraz więcej nowoczesnych systemów CRM koncentruje swoją uwagę na obsłudze kontaktu/leada i pomocy w domykaniu sprzedaży w firmie. Dzięki narzędziu CRM Twoja firma będzie w stanie lepiej i wydajniej komunikować się z potencjalnymi klientami i klientami. Z tego też powodu inwestycja w rozwiązanie CRM zwraca się bardzo szybko.
CRM w chmurze – czy warto?
Od wielu lat odchodzi się od oprogramowania instalowanego na urządzeniach odbiorców. Coraz powszechniejsze jest oprogramowanie webowe, dostępne z przeglądarki internetowej z każdego miejsca na świecie, skąd loguje się użytkownik. Nie inaczej jest z rozwiązaniami typu CRM. Platformy SaaS (software-as-a-service, oprogramowanie jako usługa) oferujące usługę CRM w chmurze są obecnie jednymi z najbardziej popularnych oprogramowani dla firm.
Chcesz dowiedzieć się więcej o funkcjonalnościach systemu CRM?
Korzystanie z CRM w chmurze, takiego jak SalesWizard, daje firmom możliwość integracji różnych funkcji, które mogą znacznie ułatwić codzienną działalność. Na przykład, integracja z narzędziami do komunikacji, takimi jak e-mail, SMS, czy WhatsApp, pozwala na szybkie i skuteczne kontaktowanie się z klientami. Dodatkowo, systemy te często oferują automatyzację procesów, co pozwala na zaoszczędzenie czasu i minimalizację błędów.
Bezpieczeństwo danych
Ważnym aspektem przy wyborze CRM w chmurze jest bezpieczeństwo danych. Platformy takie jak SalesWizard zapewniają zaawansowane środki ochrony danych, takie jak szyfrowanie, regularne kopie zapasowe i zgodność z regulacjami prawnymi dotyczącymi ochrony danych. Dla wielu firm jest to kluczowy czynnik, który decyduje o wyborze konkretnego dostawcy usług CRM, ponieważ bezpieczeństwo informacji klientów i wewnętrznych danych firmy jest priorytetem.
Plan darmowy na CRM. Czy warto „kupić” darmowy CRM?
Praktycznie każda platforma SaaS CRM oferuje obecnie ograniczone plany testowe lub darmowe. Zawartość i opcje dostępne w planach różnią się, dlatego warto zapoznać się z recenzjami systemów CRM. Dokonując wyboru rozwiązania darmowego należy brać pod uwagę ceny i funkcjonalności dostępne później, po zakończeniu okresu testowego lub wyczerpaniu zasobów darmowych. Nie zawsze warto kierować się wyłącznie tym, iż jedna oferta wersja darmowa CRMu w chmurze jest korzystniejsza od innej.
Na co zwrócić uwagę wybierając SaaS CRMu w chmurze?
Zanim podejmiesz decyzję o wyborze CRMu, zwróć uwagę na następujące kwestie:
dostępne funkcjonalności i ostatnie aktualizacje oprogramowanie
plany cenowe i ich zawartość – czy na pewno jest to czego potrzebujesz
funkcjonalność, responsywność i wygodę użytkowania – czy system nie jest przeładowany niepotrzebnymi funkcjami. Dużo funkcji nie zawsze oznacza intuicyjność i prostotę
wsparcie techniczne i helpdesk – większość CRMów to platformy zagraniczne, bez wsparcia w języku polskim lub tylko ze wsparciem w języku angielskim
Polski CRM w chmurze
SalesWizard jest CRM-em w 100% polskim, bazującym na polskim zespole programistów, oferującym pełne wsparcie i helpdesk telefoniczny, mailowy, SMSowy. Sprawdź dostępne plany abonamentowe lub wypróbuj nasz Plan Bezpłatny.