Hydropure Polska sp. z o.o.
Zarządzanie zamówieniami i rozliczenie prowizji sieci sprzedaży

Hydropure Polska sp. z o.o. sprzedaje wysokiej jakości filtry osmotyczne do wody pitnej.

Firma oferuje swoje produkty w modelu sprzedaży bezpośredniej. 

image (4)

Modyfikacje SalesWizard

Unikalne modyfikacje SalesWizard CRM dostosowujące system do oczekiwań Klienta

Rankingi sprzedaży

Dedykowane rankingi sprzedaży i sprzedawców

Struktury i prowizje

Modyfikacje Planów marketingowych i lojalnościowych – dostosowanie do modelu biznesowego Klienta

Rozliczenia sieci sprzedaży

Hydropure Polska sp. z o.o. oferuje filtry osmotyczne do wody pitnej. Sprzedaż prowadzona jest za pośrednictwem sieci handlowej, pracującej w terenie. Firma przed wdrożeniem systemu CRM posiadała inne rozwiązanie, które nie było możliwe do dalszego rozwoju i automatyzacji. Wiele czynności było wykonywanych ręcznie. System nie był elastyczny. Wyzwaniem dla Klienta był wybór producenta nowego oprogramowania i wdrożenie go w firmie z zachowaniem istniejących wcześniej mechanizmów rozliczeń i naliczenia prowizji

Funkcje wykorzystywane przez Hydropure Polska sp. z o.o.

Obsługa zamówień w CRM

Zamówienia pozyskiwane przez sieć sprzedaży wprowadzane są do CRM w celu rozliczenia należności klienckich i prowizji sieci sprzedaży.

Plany marketingowe

Rozliczanie prowizji sieci sprzedaży za zrealizowane zamówienia zgodnie z zaprojektowanym planem marketingowym.

Plany lojalnościowe

Promowanie sprzedaży produktów Klienta dodatkowymi punktami lojalnościowymi, które umożliwiają zakup produktów Klienta.

Nasz wcześniejszy system rozliczeń prowizji był przestarzały i niemożliwy do dalszego rozwoju. Zdecydowaliśmy się na wdrożenie SalesWizard CRM z dedykowaną modyfikacją, która zapewniła nam nowy algorytm przeliczeń i redystrybucji prowizji dla sieci sprzedaży. 4B Systems wdrożył system w naszej firmie, przeprowadził szkolenie zespołu i prowadzi bardzo aktywny helpdesk w zakresie wdrożenia pracowników w bieżące procesy realizowane w oprogramowaniu. Polecam!

Bogdan Montana
Prezes zarządu Hydropure Polska sp. z o.o.

W jaki sposób pomogliśmy Hydropure Polska wdrożyć nowy system prowizyjny?

Jako producent oprogramowania złożyliśmy Klientowi alternatywne propozycje rozwiązania problemu dotyczącego systemu przeliczeń prowizji – budowa nowego systemu tylko dla tego celu lub rozbudowa funkcjonalności SalesWizard aby zapewnić realizację potrzeb firmy. Klient zaufał nam, powierzając zadanie wytworzenia nowych modułów – Planów marketingowych i Planów lojalnościowych. Nowe funkcje obliczenia i redystrybucji prowizji zrealizowały cele naszego Klienta – system nalicza prowizje za zrealizowaną sprzedaż, dystrybuuje punkty lojalnościowe, pozwala na zakupy produktów firmy za zebrane punkty oraz tworzy rankingi sprzedaży.

Wypróbuj SalesWizard w Twojej firmie

Wykorzystaj SalesWizard w swojej firmie. Teraz masz dostęp do pełnej wersji przez 7 dni bezpłatnie.