AR Beauty: Centralna baza klientek salonu urody
AR Beauty to salon urody, oferujący usługi makijażu permanentnego.
Firma poszukiwała rozwiązania CRM, w którym możliwe było zarządzanie bazą klientek i informowania ich o planowanych wizytach.
- Branża: Beauty
- Problem: Scentralizowanie danych i kalendarz wizyt
Wdrożenie CRM bez modyfikacji
SalesWizard CRM spełniał oczekiwania Klientki bez dodatkowych modyfikacji
Połączenie CRM z WordPress
Wszystkie zapytania wpływają do CRM ze strony ARBeauty.pl
Organizacja kampanii Facebook
Zgłoszenia wizyt z kampanii Facebook Ads i Instagram wpływają do CRM i są automatyzowane
Centralizacja danych i marketing
Głównym celem wdrożenia systemu dla salonu urody było stworzenie centralnej bazy danych klientek, w której informacje o zabiegach, usługach, produktach będą przechowywane w jednym miejscu.
Celem było również uniknięcie z korzystania z wielu narzędzi, takich jak np. poczta e-mail, google sheets, google docs, systemy rezerwacyjne.
Funkcje wykorzystywane przez AR Beauty
Kategoryzacja klientek według zabiegów
Dokładnie otagowaliśmy i skategoryzowaliśmy klientów, według przesłanych wytycznych. Pozwoliło nam to stworzyć grupy klientek, do których następnie wysłaliśmy spersonalizowaną kampanię sms i e-mail, zachęcającą do odwiedzenia salonu i umówienia się na konkretny zabieg.
Automatyzacje podnoszące poziom konwersji
Uruchomiliśmy automatyzacje, które tworzą potencjalną klientkę, przypisują do konkretnego statusu lejka sprzedaży, a następnie wysyłają sms i e-mail do klientki z informacją wstępną (zgodnie z wcześniej utworzonym i wybranym szablonem takiej wiadomości).
Dzięki wdrożeniu SalesWizard CRM znacząco skróciłam czas potrzebny na obsługę zgłoszeń, dokumentowanie specyfiki wykonanych zabiegów oraz zbudowanie bazy ankiet. Poza zaoszczędzonym czasem wygenerowałam dodatkowe 19% zysku ze sprzedaży usług komplementarnych do aktualnie wykonywanych zabiegów. Udało się tego dokonać dzięki dokładnie skategoryzowanej i pogrupowanej bazie klientek, a następnie stworzeniu dedykowanej kampanii sms i e-mail do wybranej grupy osób.
Agnieszka Rzepka
właścicielka AR Beauty
W jaki sposób pomogliśmy AR Beauty wdrożyć zmianę?
Po wdrożeniu SalesWizard CRM wykonaliśmy dodatkowe prace. Zintegrowaliśmy wszystkie kanały pozyskiwania zapytań, takie jak strona www (formularz kontaktowy) i kampanie reklamowe Facebook Ads, WhatsApp oraz skrzynka pocztowa.
Do CRM wpływały wszystkie nowe zapytania od potencjalnych klientek. Do każdego zgłoszenia została uruchomiona dodatkowa automatyzacja powiadomień sms i e-mail. Salon urody otrzymuje powiadomienia o nowym zapytaniu i może szybko skontaktować się z klientką.
Ankiety klienckie
Wdrożyliśmy dla AR Beauty dedykowane ankiety klienckie:
- z listą przeciwwskazań do zabiegu
- z pełną specyfikacją i dokładnymi danymi odnośnie wykonanego zabiegu u klientki np. przedłużania rzęs, makijażu permanentnego zadowolenia z zabiegu
- potencjalnych zabiegów, które w przyszłości mogą zainteresować klientkę
Wypróbuj SalesWizard w Twojej firmie
Wykorzystaj SalesWizard w swojej firmie. Teraz masz dostęp do pełnej wersji przez 7 dni bezpłatnie.