AR Beauty: Centralna baza klientek salonu urody

AR Beauty to salon urody, oferujący usługi makijażu permanentnego.

Firma poszukiwała rozwiązania CRM, w którym możliwe było zarządzanie bazą klientek i informowania ich o planowanych wizytach. 

image (4)

Wdrożenie CRM bez modyfikacji

SalesWizard CRM spełniał oczekiwania Klientki bez dodatkowych modyfikacji

Połączenie CRM z WordPress

Wszystkie zapytania wpływają do CRM ze strony ARBeauty.pl

Organizacja kampanii Facebook

Zgłoszenia wizyt z kampanii Facebook Ads i Instagram wpływają do CRM i są automatyzowane

Centralizacja danych i marketing

Głównym celem wdrożenia systemu dla salonu urody było stworzenie centralnej bazy danych klientek, w której informacje o zabiegach, usługach, produktach będą przechowywane w jednym miejscu.

Celem było również uniknięcie z korzystania z wielu narzędzi, takich jak np. poczta e-mail, google sheets, google docs, systemy rezerwacyjne.

Funkcje wykorzystywane przez AR Beauty

Kategoryzacja klientek według zabiegów

Dokładnie otagowaliśmy i skategoryzowaliśmy klientów, według przesłanych wytycznych. Pozwoliło nam to stworzyć grupy klientek, do których następnie wysłaliśmy spersonalizowaną kampanię sms i e-mail, zachęcającą do odwiedzenia salonu i umówienia się na konkretny zabieg.

Automatyzacje podnoszące poziom konwersji

Uruchomiliśmy automatyzacje, które tworzą potencjalną klientkę, przypisują do konkretnego statusu lejka sprzedaży, a następnie wysyłają sms i e-mail do klientki z informacją wstępną (zgodnie z wcześniej utworzonym i wybranym szablonem takiej wiadomości).

Dzięki wdrożeniu SalesWizard CRM znacząco skróciłam czas potrzebny na obsługę zgłoszeń, dokumentowanie specyfiki wykonanych zabiegów oraz zbudowanie bazy ankiet. Poza zaoszczędzonym czasem wygenerowałam dodatkowe 19% zysku ze sprzedaży usług komplementarnych do aktualnie wykonywanych zabiegów. Udało się tego dokonać dzięki dokładnie skategoryzowanej i pogrupowanej bazie klientek, a następnie stworzeniu dedykowanej kampanii sms i e-mail do wybranej grupy osób.

Agnieszka Rzepka
właścicielka AR Beauty

W jaki sposób pomogliśmy AR Beauty wdrożyć zmianę?

Po wdrożeniu SalesWizard CRM wykonaliśmy dodatkowe prace. Zintegrowaliśmy wszystkie kanały pozyskiwania zapytań, takie jak strona www (formularz kontaktowy) i kampanie reklamowe Facebook Ads, WhatsApp oraz skrzynka pocztowa.

Do CRM wpływały wszystkie nowe zapytania od potencjalnych klientek. Do każdego zgłoszenia została uruchomiona dodatkowa automatyzacja powiadomień sms i e-mail. Salon urody otrzymuje powiadomienia o nowym zapytaniu i może szybko skontaktować się z klientką.

Ankiety klienckie

Wdrożyliśmy dla AR Beauty dedykowane ankiety klienckie:

Wypróbuj SalesWizard w Twojej firmie

Wykorzystaj SalesWizard w swojej firmie. Teraz masz dostęp do pełnej wersji przez 7 dni bezpłatnie.