Campter sp. z o.o.
Pozyskiwanie i obsługa zgłoszeń
Campter sp. z o.o. oferuje usługi dochodzenia odszkodowań w Polsce i za granicą. Kancelaria prowadzi sprawy poszkodowanych w wypadkach przy pracy i wypadkach drogowych.
- Branża: Prawo i odszkodowania
- Problem: Pozyskiwanie i obsługa zgłoszeń z kampanii
Modyfikacje SalesWizard
Unikalne modyfikacje SalesWizard CRM dostosowujące dla branży prawnej i odszkodowawczej
Marketing prawniczy
Przygotowaliśmy strony landing page dla pozyskania większej ilości zgłoszeń dot. szkód
Wdrożenie procesów obsługi
Wdrożyliśmy procesy obsługi zgłoszeń i spraw odszkodowawczych, zapewniając skuteczne raportowanie efektów (sukcesów i porażek)
Obsługa zgłoszeń i spraw odszkodowawczych w CRM
Campter sp. z o.o. reprezentuje osoby poszkodowane w wypadkach w kraju i za granicą (w Unii Europejskiej – Francji, Holandii, Belgii), Norwegii i Wielkiej Brytanii, a także USA.
Kancelaria prowadzi sprawy odszkodowawcze w rozliczeniu od efektu pobierając prowizję od uzyskanego odszkodowania.
Campter sp. z o.o. od lat rozwijał własne systemy CRM, ostatecznie decydując się na rozwiązanie SaaS – dzięki zapewnieniu stałej opieki, bezpieczeństwa i rozwój CRM.
Celem wdrożenia CRM była przede wszystkim automatyzacja obsługi zgłoszeń pozyskiwanych przez firmę z internetu – Google Ads i Facebook Ads a także za pośrednictwem własnych stron landing page.
Funkcje CRM wykorzystywane przez Campter sp. z o.o.
Zgłoszenia w CRM
Zintegrowaliśmy zgłoszenia z Facebook Ads, Google Ads, HTML, landing page’y Kancelarii z systemem CRM.
Automatyzacje zgłoszeń
Każdy potencjalny klient otrzymuje SMS i e-mail po wysyłce zgłoszenia. Pracownik Kancelarii automatycznie jest przypisywany do nowego zgłoszenia i otrzymuje zadanie.
Generator pism i dokumentów
Wykorzystując bazę danych zebranych informacji o sprawie, wprowadziliśmy w kancelarii wzorce pism i dokumentów do automatycznego generowania – umów, pełnomocnictw, zgłoszeń szkód, wezwań do zapłaty.
Przed wdrożeniem SalesWizard CRM pracowaliśmy na autorskich systemach. Problemem w kancelarii było przede wszystkim zarządzanie zgłoszeniami jakie otrzymywaliśmy od potencjalnych klientów. Zgłoszenia wpływały przede wszystkim na główny mail firmy, skąd były przekazywane do osób odpowiedzialnych. Taka procedura powodowała znaczne opóźnienia. Klienci nie byli zainteresowani naszymi usługami już po kilku godzinach od wysłania zgłoszenia. Dzięki wdrożeniu SalesWizard CRM zautomatyzowaliśmy proces obsługi leadów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z uzyskanych efektów.
Marta Sordon
Specjalista ds. obsługi klientów
Jak pomogliśmy Campter sp. z o.o. wdrożyć CRM do zarządzania zgłoszeniami i poprawiliśmy wyniki kampanii marketingowych?
Dzięki wdrożeniu lejków procesowych usystematyzowaliśmy w Campter Odszkodowania procesy obsługi zgłoszeń, segmentując potencjalnych klientów Kancelarii na kraje pochodzenia szkody.
Połączyliśmy strony landingowe firmy, źródła marketingowe – Google Ads i Facebook Ads z SalesWizard CRM – wszystkie leady wpadają wprost do obsługi.
Wprowadziliśmy automatyzacje – każdy potencjalny klient Kancelarii otrzymuje SMS-a i e-mail informujący o wymaganych dokumentach niezbędnych do oceny roszczenia, procedurze i korzyściach wynikających ze współpracy z Campter Odszkodowania.
Wypróbuj SalesWizard w Twojej firmie
Wykorzystaj SalesWizard w swojej firmie. Teraz masz dostęp do pełnej wersji przez 7 dni bezpłatnie.