OZE CENTRUM sp. z o.o.
Obsługa leadów, ofertowanie i generowanie umów
OZE-CENTRUM sp. z o.o. zajmuje się instalacjami OZE – sprzedażą, montażem i serwisem pomp ciepła, fotowoltaiki.
Firma oferuje swoje produkty w modelu sprzedaży bezpośredniej.
- Branża: OZE
- Problem: Zarządzanie leadami i ofertowanie
Modyfikacje SalesWizard
Unikalne modyfikacje SalesWizard CRM dostosowujące system do oczekiwań Klienta
Ofertowanie online
Ofertowanie online klientów z dostosowane do oczekiwań branży OZE
Zarządzanie leadami z Facebook Ads
Moduł Zgłoszeń pomaga zarządzać otrzymywanymi leadami i automatyzować pierwszy kontakt
Ofertowanie online w branży OZE
OZE-CENTRUM sp. z o.o. oferuje usługi instalacyjne – montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Specjalizuje się także w termomodernizacji budynków aby poprawić ich bilans energatyczny.
Sprzedaż usług firmy odbywa się poprzez sieć przedstawicieli handlowych. Problemem dla firmy było efektywne rozdzielanie zapytań na przedstawicieli w terenie oraz monitorowanie składanych ofert, zamykanie sprzedaży i proces zawierania umów.
Wyzwaniem dla Klienta było również wprowadzenie lejka procesowego do zarządzania napływającymi do firmy zapytaniami klientów w sprawie instalacji OZE. OZE-CENTRUM prowadzi kampanie marketingowe, a system CRM miał pomóc w centralizacji danych.
Funkcje wykorzystywane przez OZE-CENTRUM sp. z o.o.
Automatyzacje
Zapytania wpływające z Facebook Ads są automatyzowane – potencjalni klienci otrzymują wiadomość SMS i e-mail.
Integracja z Facebook Ads
Integracja SalesWizard z Facebook Ads pozwala na niezwłoczne dostarczenie zapytań od potencjalnych klientów wprost do CRM.
Ofertowanie online w CRM
Oferty przygotowywane są w CRM. OZE-CENTRUM wie dokładnie ile ofert zostało przesłanych do klientów, ile zostało otwartych, ile z nich jest zaakceptowanych.
Zdecydowaliśmy się wdrożyć SalesWizard CRM w naszej firmie. Uporządkowaliśmy podstawowe procesy obsługi kontaktów, Klientów i ofertowanie. Pracujemy nadal aby zapewnić idealne rozwiązanie dla naszej firmy.
Sebastian Berłowski
Prezes zarządu OZE-CENTRUM sp. z o.o.
W jaki sposób pomogliśmy OZE-CENTRUM sp. z o.o. ułożyć procesy firmowe?
Procesy firmowe realizowane przez Klienta w systemie CRM dotyczyły kilku obszarów działania: obsługi zgłoszeń i leadów, zebrania danych niezbędnych do audytu, procesu ofertowania (przygotowania i wysyłki ofert do potencjalnych klientów) oraz generowania umowy klienckiej.
We wdrożeniu wykorzystaliśmy istniejące już funkcjonalności systemu SalesWizard, modyfikując część z nich aby odpowiadały oczekiwaniom Klienta oraz branży OZE.
Pomogliśmy Klientowi ułożyć poniższe procesy firmowe:
- Połączenie z Facebook Ads i automatyzacja pierwszego kontaktu
- Ułożenie lejków obsługi (sprzedaż, zawarcie umowy, instalacja, obsługa posprzedażowa)
- Ułożenie checklist (list kontrolnych) i ich automatyzacja
- Proces ofertowania i zawarcia umowy
Wypróbuj SalesWizard w Twojej firmie
Wykorzystaj SalesWizard w swojej firmie. Teraz masz dostęp do pełnej wersji przez 7 dni bezpłatnie.