Hydropure Polska sp. z o.o.
Zarządzanie zamówieniami i rozliczenie prowizji sieci sprzedaży
Hydropure Polska sp. z o.o. sprzedaje wysokiej jakości filtry osmotyczne do wody pitnej.
Firma oferuje swoje produkty w modelu sprzedaży bezpośredniej.
- Branża: Sprzedaż bezpośrednia
- Problem: Rozliczenie sieci sprzedaży
Modyfikacje SalesWizard
Unikalne modyfikacje SalesWizard CRM dostosowujące system do oczekiwań Klienta
Rankingi sprzedaży
Dedykowane rankingi sprzedaży i sprzedawców
Struktury i prowizje
Modyfikacje Planów marketingowych i lojalnościowych – dostosowanie do modelu biznesowego Klienta
Rozliczenia sieci sprzedaży
Funkcje wykorzystywane przez Hydropure Polska sp. z o.o.
Obsługa zamówień w CRM
Zamówienia pozyskiwane przez sieć sprzedaży wprowadzane są do CRM w celu rozliczenia należności klienckich i prowizji sieci sprzedaży.
Plany marketingowe
Rozliczanie prowizji sieci sprzedaży za zrealizowane zamówienia zgodnie z zaprojektowanym planem marketingowym.
Plany lojalnościowe
Promowanie sprzedaży produktów Klienta dodatkowymi punktami lojalnościowymi, które umożliwiają zakup produktów Klienta.
Nasz wcześniejszy system rozliczeń prowizji był przestarzały i niemożliwy do dalszego rozwoju. Zdecydowaliśmy się na wdrożenie SalesWizard CRM z dedykowaną modyfikacją, która zapewniła nam nowy algorytm przeliczeń i redystrybucji prowizji dla sieci sprzedaży. 4B Systems wdrożył system w naszej firmie, przeprowadził szkolenie zespołu i prowadzi bardzo aktywny helpdesk w zakresie wdrożenia pracowników w bieżące procesy realizowane w oprogramowaniu. Polecam!
Bogdan Montana
Prezes zarządu Hydropure Polska sp. z o.o.
W jaki sposób pomogliśmy Hydropure Polska wdrożyć nowy system prowizyjny?
Jako producent oprogramowania złożyliśmy Klientowi alternatywne propozycje rozwiązania problemu dotyczącego systemu przeliczeń prowizji – budowa nowego systemu tylko dla tego celu lub rozbudowa funkcjonalności SalesWizard aby zapewnić realizację potrzeb firmy. Klient zaufał nam, powierzając zadanie wytworzenia nowych modułów – Planów marketingowych i Planów lojalnościowych. Nowe funkcje obliczenia i redystrybucji prowizji zrealizowały cele naszego Klienta – system nalicza prowizje za zrealizowaną sprzedaż, dystrybuuje punkty lojalnościowe, pozwala na zakupy produktów firmy za zebrane punkty oraz tworzy rankingi sprzedaży.
Wypróbuj SalesWizard w Twojej firmie
Wykorzystaj SalesWizard w swojej firmie. Teraz masz dostęp do pełnej wersji przez 7 dni bezpłatnie.