Integracja telefonii w CRM

SalesWizard CRM jest zintegrowany z dostawcami usług telefonii VOIP. Wykonuj połączenia z CRM, rejestruj rozmowy, twórz notatki z rozmów, włącz analizę AI dla rozmów.

Rozmowy telefoniczne z CRM

Integracja rozmów telefonicznych z CRM niesie za sobą szereg korzyści, które zwiększają efektywność działalności firmy. Przede wszystkim, pozwala ona na automatyczne rejestrowanie i archiwizowanie wszystkich rozmów telefonicznych bezpośrednio w systemie CRM, co ułatwia dostęp do historii kontaktów z klientem. Dodatkowo, integracja ta umożliwia automatyczne przypisywanie rozmów do odpowiednich klientów, co z kolei przyczynia się do lepszego zarządzania czasem i zasobami. SalesWizard CRM pozwala także na analizę AI zgromadzonych danych z rozmów telefonicznych i ich transkrypcję tekstową, co pozwala również na ocenę jakości przeprowadzonych rozmów, potrzeb klientów, wykrywanie potencjalnych problemów oraz tworzenie bardziej efektywnych strategii sprzedażowych i marketingowych.

Jak uruchomić połaczenia telefoniczne w CRM?

Zasubskrybuj Plan Master aby włączyć integrację z VOIP w SalesWizard CRM! Moduł Połączenia jest do Twojej dyspozycji! Zobacz w jaki sposób możesz go wykorzystać w swojej firmie.

image (4)

Uruchom subskrypcję CRM w Planie Master!

Uruchom SalesWizard CRM w Panelu Subskrypcji.

Zintegruj CRM z usługą Ringostat

SalesWizard CRM jest zintegrowany z Ringostat.com. Uruchom usługę u dostawcy VOIP i zintegruj ją w 3 krokach z CRM.

Nadaj uprawnienia do VOIPa

Włącz usługę VOIP u użytkowników CRM aby nawiązywanie i odbieranie połączeń było możliwe. Zainstaluj aplikacje desktopową lub mobilną.

Historia połączeń w Twoim CRM

Wszystkie nagrania telefoniczne przychodzące, wychodzące, nieodebrane znajdziesz w CRM. Możesz odsłuchać rozmowy lub włączyć automatyczną analizę AI przeprowadzonych rozmów.

Zobacz jak działają połączenia telefoniczne w CRM!

Dzwoń do potencjalnych i aktualnych klientów wprost z CRM. Zainstaluj aplikację desktopową lub mobilną na telefonach pracowników aby korzystać z telefonii VOIP. Wszystkie rozmowy trafią do CRM i mogą być analizowane przez AI. Więcej wideo jak wdrożyć CRM w Twojej firmie znajdziesz na naszym kanale YouTube.com. Zapraszamy!

Jak wykorzystać połączenia telefoniczne w CRM w firmie?

Zintegrowanie telefonii firmowej z CRM pozwoli Twojej firmie na podniesienie jakości obsługi oraz umożliwi identyfikacje problemów związanych z obsługą klienta. Zobacz co jeszcze zyskasz integrując SalesWizard CRM z Ringostat!

01

Nawiązywanie połączeń z CRM

Nawiązywanie połączeń z CRM umożliwia wykonywanie telefonów bezpośrednio po wybraniu numeru telefonu klienta w systemie CRM, co oszczędza czas i automatycznie rejestruje szczegóły rozmowy, ułatwiając zarządzanie kontaktami oraz poprawiając efektywność komunikacji z klientami.

02

Historia połączeń w CRM

Historia połączeń w CRM automatycznie rejestruje wszystkie rozmowy telefoniczne, umożliwiając łatwy dostęp do szczegółów i analizę interakcji z klientami, co wspiera lepsze zarządzanie relacjami i skuteczniejsze działania sprzedażowe.

03

Nagrania rozmów w CRM

Nagrania rozmów w CRM to funkcja, która automatycznie zapisuje nagrania audio wszystkich połączeń telefonicznych, umożliwiając późniejszy odsłuch, analizę i weryfikację rozmów z klientami. Dzięki temu narzędziu firmy mogą poprawić jakość obsługi, monitorować wydajność pracowników oraz lepiej zrozumieć potrzeby i oczekiwania klientów.

04

Przypisywanie rozmów telefonicznych do Kontaktów

Przypisywanie rozmów telefonicznych do kontaktów w CRM umożliwia automatyczne łączenie każdej rozmowy z odpowiednim rekordem klienta lub kontaktu. Dzięki temu cała historia komunikacji jest centralnie przechowywana, co ułatwia śledzenie interakcji, poprawia personalizację obsługi oraz wspiera lepsze zarządzanie relacjami z klientami.

05

Tworzenie notatek z rozmów telefonicznych

Tworzenie notatek z rozmów telefonicznych w CRM pozwala na szybkie i łatwe zapisywanie kluczowych informacji z każdej rozmowy bezpośrednio w systemie. Użytkownicy mogą dodawać szczegóły dotyczące ustaleń, potrzeb klienta czy kolejnych kroków, co wspiera lepsze zarządzanie relacjami, zapewnia ciągłość obsługi oraz pomaga w podejmowaniu bardziej świadomych decyzji w przyszłych kontaktach z klientami.

06

Transkrypcja i analiza rozmów AI

Transkrypcja i analiza rozmów za pomocą AI to zaawansowana funkcjonalność w CRM, która automatycznie przekształca nagrania rozmów telefonicznych w tekst oraz analizuje treść rozmów pod kątem kluczowych słów, tonacji i sentymentu. Dzięki temu firmy mogą lepiej rozumieć potrzeby klientów, identyfikować potencjalne problemy, monitorować jakość obsługi oraz optymalizować procesy sprzedażowe i wsparcia, co prowadzi do bardziej efektywnego zarządzania relacjami z klientami.

Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!

Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, zobacz naszą Road Mapę rozwoju aplikacji.

Rozmowy telefoniczne zintegrowane z CRM - pytania i odpowiedzi

Integracja rozmów telefonicznych z CRM to kluczowy element nowoczesnego zarządzania relacjami z klientami, który automatyzuje procesy i umożliwia lepsze zrozumienie potrzeb klientów. Poniżej przedstawiamy najczęściej zadawane pytania dotyczące tej integracji oraz odpowiedzi, które pomogą w pełnym wykorzystaniu potencjału CRM zintegrowanego z telefonią.

Co to jest integracja telefonii z CRM?

Integracja telefonii z CRM to proces łączenia systemu telefonicznego VOIP z oprogramowaniem CRM, co umożliwia automatyczne rejestrowanie rozmów, zarządzanie danymi klientów i poprawę efektywności działań sprzedażowych.

Jakie są korzyści z integracji rozmów telefonicznych z CRM?

Korzyści obejmują automatyczne rejestrowanie rozmów, łatwy dostęp do historii kontaktów, możliwość analizy interakcji z klientami oraz usprawnienie procesów obsługi klienta.

Czy integracja telefonii z CRM jest skomplikowana?

SalesWizard CRM we współpracy z dostawcą usług VOIP – Ringostat, oferuje prostą integrację obu systemów. Integracja nie wymaga fachowej wiedzy czy pomocy programisty/informatyka. Udostępnione poradniki video przeprowadzą Cię przez ten proces.

Jakie dane są przechowywane podczas rozmów telefonicznych w CRM?

SalesWizard odbiera od Ringostat  takie informacje takie jak czas trwania rozmowy, jej zapis audio, notatki z rozmowy oraz automatyczne przypisanie rozmowy do odpowiedniego klienta lub projektu.

Czy integracja rozmów telefonicznych z CRM poprawia obsługę klienta?

Tak, ponieważ umożliwia szybki dostęp do historii kontaktów i bardziej spersonalizowaną obsługę, co zwiększa satysfakcję klientów i efektywność pracowników. Osoby zarządzające mają szybki dostęp do nagrań, które mogą odsłuchać, a dodatkowa analityka AI przyspiesza proces oceny i pozwala się skupić na krytycznych elementach.

Jaki jest koszt integracji SalesWizard CRM z Ringostat?

Aby korzystać z integracji należy uruchomić Plan Master SalesWizard CRM. Integracja z API Ringostat jest bezpłatna i umożliwia podłączenie dowolnej liczby SIP-ów i numerów telefonów skonfigurowanych wcześniej w usłudze Ringostat. Za wykonane połączenia wychodzące rozliczasz się bezpośrednio z Ringostat. Nasi Klienci wybierając Ringostat mogą liczyć na dodatkowe upusty i rabaty. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami.

Czy mogę zintegrować innego operatora VOIP z SalesWizard CRM?

Jeżeli nie chcesz korzystać z dostępnych integracji, możesz zlecić integrację CRM z innym dostawcą usług telefonicznych lub VOIP.