Kalendarz umawiania wizyt i spotkań online w CRM

Udostępnij swoje wolne terminy online by umawiać spotkania ze swoimi potencjalnymi klientami. Kalendarz umawiania wizyt w SalesWizard CRM!

Jak umawiać wizyty online prosto z CRM?

Spotkania online z Klientami lub potencjalnymi klientami są bardzo istotne z punktu widzenia każdej branży. Jeżeli chcesz pozyskiwać nowe spotkania online szybko, bez użycia zewnętrznych narzędzi, wypróbuj funkcjonalność kalendarza umawiania wizyt i spotkań online w SalesWizard CRM!

Zobacz jak udostępnić własny kalendarz wizyt online w CRM

Więcej naszych instruktaży wideo dotyczących funkcjonalności i wdrożenia CRM w Twojej firmie odnajdziesz na kanale YouTube.com. Zapraszamy!

Pozyskuj nowe zgłoszenia poprzez kalendarz umawiania spotkań

Wykorzystuj funkcjonalność kalendarza umawiania wizyt/spotkań online do pozyskiwania nowych zgłoszeń poprzez nowoczesny formularz umawiania terminów spotkań. Przeczytaj co zyskasz dzięki tej prostej funkcjonalności!

Większa efektywność umawiania spotkań

Udostępnij swój kalendarz i kalendarze swoich pracowników, po to aby szybciej umawiać wizyty i spotkania online.

Mniej błędów w umawianiu spotkań

Ogranicz błędy spowodowane błędną rezerwacją terminu spotkania online. 

Nastawienie na Klienta

Większe nastawienie na Klienta i jego potrzeby.

Większa dostępność 24/7

Zwiększaj swoją dostępność dla potencjalnych klientów, udostępniając terminy i godziny w kalendarzu do samodzielnej rezerwacji.

Postaw na profesjonalizm

Korzystanie z zaawansowanych technologii umawiania spotkań pokaże, że Twoja firma jest nowoczesna i idzie z duchem czasu.

Centralizacja danych w jednym miejscu w CRM

Korzystasz z jednego narzędzia do zarządzania kontaktami i spotkaniami online. Nie musisz już integrować CRM z zewnętrznymi narzędziami.

Skróć czas na umawianie spotkania online dzięki udostępnionemu kalendarzowi

Korzystanie z udostępnionego kalendarza online skraca czas umawiania spotkań, ponieważ automatyzuje i upraszcza cały proces. Klienci mogą samodzielnie wybierać dostępne terminy w dogodnym dla siebie czasie, bez konieczności kontaktu telefonicznego czy mailowego. To nie tylko oszczędza czas pracowników firmy, ale także poprawia wygodę i zadowolenie klientów. Dodatkowo, automatyczne przypomnienia zmniejszają ryzyko nieobecności, a dane zebrane podczas rezerwacji mogą być wykorzystane do lepszej personalizacji usług.

Jak włączyć umawianie wizyt w CRM?

Zobacz jak prosto uruchomisz Kalendarz umawiania wizyt w SalesWizard CRM!

Ustawienia profilowe w CRM

Wybierz profil użytkownika CRM. Tam znajdziesz opcję włączenia Kalendarza rezerwacji. Opcja jest dostępna tylko w określonych planach subskrypcyjnych.

Włącz opcję Kalendarza

Włącz opcję nowego kalendarza. Możesz tworzyć tyle kalendarzy ile potrzebujesz!

Spersonalizuj usługi

Każdą stronę umawiania spotkania możesz spersonalizować, zapraszając na różne wydarzenia i usługi. Dystrybuuj linki do kalendarza wedle własnych preferencji.

Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!

Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, zobacz naszą Road Mapę rozwoju aplikacji.

Kalendarz umawiania spotkań online w CRM

Dowiedz się więcej o funkcjonalności Kalendarza umawiania spotkań, rezerwacji wizyt i terminów w SalesWizard CRM. W jaki sposób funkcjonalność kalendarza wizyt online pomoże Twojej firmie?

Jakie korzyści daje udostępnienie kalendarza CRM klientom?

Udostępnienie kalendarza CRM klientom automatyzuje proces rezerwacji, oszczędza czas pracowników, zwiększa wygodę klientów oraz redukuje ryzyko błędów przy umawianiu spotkań. Dzięki temu można poprawić efektywność operacyjną i jakość obsługi klienta.

Czy klienci mogą umawiać spotkania o dowolnej porze dnia?

Tak, klienci mogą umawiać spotkania 24/7, co daje im elastyczność wyboru terminu najbardziej dogodnego dla siebie, nawet poza godzinami pracy firmy. To zwiększa ich zadowolenie i lojalność wobec firmy. Oczywiście użytkownik CRM udostępniający swój kalendarz sam określa godziny swojej dostępności na ewentualne spotkanie.

Jak kalendarz CRM wspiera przypomnienia o spotkaniach?

System CRM automatycznie wysyła przypomnienia SMS lub e-mail o nadchodzących spotkaniach, co zmniejsza ryzyko nieobecności i zwiększa punktualność klientów. Dzięki temu firma może efektywniej zarządzać swoim czasem.

Czy system pozwala na personalizację usług?

Tak, dzięki integracji z CRM, pracownicy mają dostęp do historii i preferencji klientów, co pozwala na lepsze dostosowanie usług do ich potrzeb i oczekiwań. Personalizacja zwiększa satysfakcję klientów i może prowadzić do wyższych wskaźników konwersji.

 

Jakie są główne zalety automatyzacji procesu umawiania spotkań?

Automatyzacja procesu umawiania spotkań redukuje czas i koszty administracyjne, eliminuje ryzyko błędów, zwiększa wygodę klientów, umożliwia lepsze zarządzanie zasobami oraz dostarcza wartościowe dane analityczne. Wszystko to przekłada się na wyższą efektywność i lepszą obsługę klientów.

Czy system umożliwia klientom łatwe anulowanie lub zmianę terminu wizyty?

Tak, system umożliwia klientom łatwe anulowanie lub zmianę terminu wizyty za pomocą kilku kliknięć. To zwiększa elastyczność i zadowolenie klientów, a także pozwala firmie na lepsze zarządzanie kalendarzem i minimalizowanie pustych slotów czasowych.