Integracja e-mail w systemie CRM
Wysyłaj i odbieraj wiadomości e-mail w systemie CRM. Wykorzystaj pocztę wątkową w procesach lub własną pocztę firmową. Korzystaj z szablonów i automatyzacji!
Wysyłaj SMSy i e-maile z systemu CRM! Nie trać czasu na powtarzalne treści. Używaj szablonów!
Komunikacja z kontrahentami i potencjalnymi klientami jest kluczowa dla sukcesu Twojej firmy. Skróć czas niezbędny do obsługi powtarzalnych procesów dzięki wysyłce wiadomości e-mail wprost z systemu. Oszczędzaj czas również dzięki wykorzystaniu szablonów e-mail w powtarzalnych procesach takich jak oferty, reklamacje, umawianie wizyt i konsultacji.
Poczta e-mail w SalesWizard CRM to:
- Zintegrowany e-mail wątkowy do obsługi procesów i wysyłki ofert
- Własna firmowa poczta e-mail do obsługi wysyłek masowych
- Wsparcie krótkich kodów i szablonów
Poczta e-mail w CRM
Zobacz jakie funkcje e-mail odnajdziesz w SalesWizard CRM
Szablony e-mail
Zdefiniuj własne szablony e-mail, nazywaj je i stosuj w procesach prowadzonych z klientami, aby przyspieszyć wysyłkę powtarzalnych wiadomości.
Odbieraj i wysyłaj e-maile
Wiadomości e-mail możesz odbierać i wysyłać z systemu CRM. Wszystkie wiadomości zostaną przyporządkowane do odpowiednich Wątków automatycznie.
Moduł Kampanii e-mail
Już wkrótce!
Wysyłaj masowe wiadomości e-mail do swoich Kontaktów w bazie CRM w zależności od wielu czynników. Uzyskuj wysokie wskaźniki dostarczalności wiadomości.
Integruj własną pocztę firmową
Zintegruj własną pocztę firmową w CRM. Odbieraj i wysyłaj wiadomości, przypisuj ją do procesów realizowanych z klientami.
Statusy wiadomości
Odbieraj statusy dostarczenia bądź niedostarczenia wiadomości e-mail aby mieć pewność, że Twój Kontakt otrzymał informacje.
Automatyzuj wysyłki e-mail
Już wkrótce!
Wykorzystaj automatyzacje wysyłek e-mail w zależności od spełnionych warunków (status lejka, czas przebywania w lejku, brak czynności, dodanie użytkownika).
Zobacz jak zintegrować firmową pocztę e-mail
W SalesWizard CRM możesz również zintegrować imienną pocztę e-mail użytkowników w oparciu o protokoły IMAP i SMTP. Zobacz jak zintegrować własną pocztę e-mail.
Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!
Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, zobacz naszą Road Mapę rozwoju aplikacji.
- Indywidualne wdrożenie SalesWizard
- Możliwość zlecenie unikalnych modyfikacji
- Pełne wsparcie we wdrożeniu
Wysyłaj wiadomości e-mail z CRM. Zwiększaj produktywność swojej firmy.
Integracja własnej poczty e-mail jest obecnie standardem w rozwiązaniach CRM. W systemie SalesWizard możesz zintegrować własną pocztę e-mail w oparciu o protokoły IMAP i SMTP, ale możesz również wykorzystywać wbudowaną pocztę e-mail opartą o nasz routing mailowy. Ponadto dzięki wysyłce spersonalizowanych maili bezpośrednio z systemu, zyskujesz wgląd w całą historię korespondencji z kontrahentami i klientami. Przeczytaj też najczęstsze pytania naszych Klientów dotyczące wykorzystania i integracji e-maili w systemie CRM.
Co to są szablony e-mail?
Są to predefiniowane wiadomości, które jako administrator systemu możesz zdefiniować dla swoich użytkowników CRM. Możesz korzystać z szablonów w momencie gdy chcesz wysłać wiadomość e-mail do swojego kontaktu. Użycie szablonu nie wyklucza jego edycji przed wysyłką. Użycie szablonu dodatkowo znacznie skraca również czas wykonywania powtarzalnych czynności. Ważne jest, że w szablonach możesz używać krótki kodów (short codes) aby nie uzupełniać danych swoich czy danych klienta.
Czy mogę używać krótkich kodów (short codes) w wiadomościach e-mail?
Możesz wykorzystywać short kody w wiadomościach e-mail w tworzonych szablonach. Dzięki temu zyskasz czas na powtarzalnych wiadomościach. Możesz kodować dane kontaktowe i adresowe kontaktu oraz użytkowników.
Czy mogę wykorzystać e-maile w automatyzacji?
SalesWizard umożliwia wprowadzenie automatyzacji procesu obsługi wątków. Zdefiniowane szablony e-mail (i nie tylko!) możesz wysyłać po spełnieniu warunków wyzwolenia akcji (trigger’ów). Więcej o automatyzacji w SalesWizard przeczytasz w Funkcjonalnościach.
Jaki adres e-mail jest wykorzystywany do wysyłek wiadomości?
W zależności od wybranego planu subskrypcji CRM możesz wykorzystać własną domenę e-mail do wysyłki wiadomości lub uniwersalną domenę systemową (np. @mail-saleswizardapp.com). SalesWizard wykorzystuje routing mailowy operatora Mailgun.com. Nasza poczta zintegrowana oparta o routing Mailgun.com służy przede wszystkim do obsługi procesów (wątków tematycznych) w komunikacji z klientem, do wysyłek powiadomień i wykonywania automatyzacji. Możesz także zintegrować własną pocztę e-mail w oparciu o protokoły IMAP i SMTP.
Czy mogę podłączyć pod system własny adres e-mail?
SalesWizard CRM umożliwia podłączenie własnej imiennej, firmowej poczty e-mail do systemu. Połączenie jest proste w konfiguracji i działa na zasadzie identycznej jak definiujesz we własnym programie pocztowym, takim jak Thunderbird. Pocztę imienną wykorzystasz do wysyłki i odbioru wiadomości, które potem możesz przypisać do konkretnego procesu (wątku tematycznego). W ramach poczty firmowej wkrótce uruchomimy również Moduł Kampanii e-mail, który pozwoli na wysyłkę wiadomości masowo.
Jakie protokoły e-mail są wykorzystywane do połączenia firmowej poczty e-mail?
Do połączenia Twojej poczty firmowej e-mail wykorzystujemy protokoły IMAP i SMTP. Poczta pobierana do CRM nie jest usuwana z Twojego serwera pocztowego, zawsze masz do niej dostęp – tak do poczty odebranej jak i wysłanej. Konfiguracja poczty jest bardzo prosta. Zobacz filmik umieszczony na tej stronie.
Czy e-mail zintegrowany w CRM obsługuje załączniki?
Niezależnie czy korzystasz w SalesWizard CRM z poczty zintegrowanej w oparciu o nasz routing mailowy, czy łączysz własną pocztę firmową, załączniki są obsługiwane i przechowywane w systemie CRM, w Twojej bazie danych.