Czatboty AI wspierane wiedzą Twojej firmy
Czatboty AI w CRM
Czatboty AI to funkcjonalność SalesWizard CRM, która znacząco usprawni Twoje procesy biznesowe. Dzięki integracji czata z CRM wszystkie konwersacje (niezależnie od platformy!) Twoich pracowników z klientami odnajdziesz w jednym miejscu. Włączenie komunikacji AI dla danego kanału komunikacji (SMS, e-mail, WhatsApp, Messenger, Telegram i inne), pozwoli Ci na szybszą interakcję z klientami. Czatbot AI zasilony wiedzą Twojej firmy będzie odpowiadał tylko na te pytania, na które będzie znał odpowiedź. Czatbota możesz wyposażyć w dodatkowe funkcje, takie jak zbieranie danych, reklamacji, zamówień, informowanie o produktach. A jeżeli klient będzie chciał rozmawiać z konsultantem – nasz czatbot AI przełączy rozmowę!
Jak uruchomić czatbota AI w firmie?
To proste! Zasubskrybuj Plan Master SalesWizard CRM i gotowe! Moduł Czatów klienckich jest do Twojej dyspozycji! W ramach wdrożenia pomożemy Ci uruchomić Twojego pierwszego czatbota AI.
Uruchom subskrypcję CRM w Planie Master!
Uruchom SalesWizard CRM w Panelu Subskrypcji.
Przygotuj wiedzę i informacje dla AI
Przygotuj bazę wiedzy dla AI, spisz procedury i FAQ. Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas lub zadzwoń!
Uruchom czatbota AI
Skonfiguruj czatbota AI, wprowadź wiedzę, instrukcję, przypisz kanały komunikacji z AI. Potrzebujesz pomocy – jesteśmy do Twojej dyspozycji!
Czatbot AI gotowy do pracy!
Włącz czatbota na własnej stronie www, na Facebooku, WhatsApp’ie i zautomatyzuj procesy firmowe!
Zobacz jak działa czatbot AI w praktyce!
Czatboty AI zrewolucjonizują obsługę klienta. Zobacz jak możesz wykorzystać czatbota AI w swojej firmie. Więcej wideo jak wdrożyć nowoczesne narzędzia CRM w Twojej firmie na naszym kanale YouTube.com. Zapraszamy!
Jak wykorzystać czatboty AI w firmie?
Czatbot AI może wspierać szereg różnych procesów w Twojej firmie. Wykorzystanie czatbota zależy głównie od potrzeb organizacji. Poniżej opisaliśmy podstawowe funkcje jakie może wykonywać czatbot AI. Możliwości są nieograniczone.
01
Czatbot AI informuje o produktach i usługach
Czatbot AI zasilany portfolio Twoich usług lub produktów (nazwami produktów, atrybutami, cenami, właściwościami) może udzielać rozmówcom szczegółowych informacji. Taki czatbot będzie wspierał proces zakupu.
02
Czatbot AI zbiera reklamacje
Czatbot AI zasilony wiedzą o procedurze reklamacyjnej w Twojej firmie, bierze od klienta informacje o jego problemie i utworzy wpis o reklamacji w CRM. Taki czatbot będzie wspierał Twoich pracowników w powtarzalnym procesie zgłoszenia reklamacji.
03
Czatbot AI tworzy zamówienia
Czatbot AI zasilony bazą usług i produktów poinformuje klienta o dostępności produktu i zbierze od niego dane niezbędne do utworzenia zamówienia w systemie CRM. Włączając takiego czatbota na stronie www sklepu online zwiększysz konwersje!
04
Czatbot AI prowadzi proces rekrutacji
Czatbot AI sparametryzowany do oceny jakości kandydatów, zbierze niezbędne informacje od aplikujących na dane stanowisko osób. Takiego czatbota umieszczonego na stronie www rekrutacji na dane stanowisko wykorzystasz do wstępnej selekcji kandydatów.
05
Czatbot AI zbiera leady
Czatbot AI sparametryzowany w celu zbierania konkretnych danych pozwoli Twojej firmie szybko i tanio zbierać leady kontaktowe do potencjalnych klientów. Umieść takiego czata na własnej stronie www, stronie kontaktu, Facebooku i innych mediach społecznościowych.
06
Czatbot AI umawia spotkania
Czatbot AI podłączony do kalendarza użytkownika CRM weryfikuje dostępność użytkownika i umawia rozmówcę na wolny termin. Taki czatbot szybko zapełni Twoje wolne terminy w efektywne i sprzedażowe spotkania.
Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!
Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, zobacz naszą Road Mapę rozwoju aplikacji.
- Indywidualne wdrożenie SalesWizard
- Możliwość zlecenie unikalnych modyfikacji
- Pełne wsparcie we wdrożeniu
Czatbot AI - najczęstsze pytania i odpowiedzi
Wykorzystanie AI w komunikacji z klientami, komunikacji społecznościowej, wciąż rodzi wiele praktycznych i technicznych pytań, na które staramy się odpowiadać. Jeżeli chcesz wdrożyć czatbota zasilanego AI w swojej firmie, skontaktuj się z nami.
Co to jest czatbot AI i jak może pomóc w obsłudze klienta?
Jakie korzyści przynosi automatyzacja obsługi procesów za pomocą czatbot AI?
Automatyzacja obsługi procesów za pomocą czatbota AI pozwala na znaczące oszczędności czasu i zasobów. Czatbot AI może obsługiwać dużą liczbę zapytań jednocześnie, eliminując konieczność ręcznego zarządzania każdym kontaktem. To prowadzi do zwiększenia efektywności operacyjnej i redukcji kosztów operacyjnych.
Czy czatbot AI integruje się z WhatsApp Business?
Czy mogę używać czatbota AI na Facebooku i Instagramie?
Jakie inne platformy komunikacyjne są obsługiwane przez Czatbot AI?
W jaki sposób czatbot AI wykorzystuje technologię OpenAI?
Jak czatbot AI może usprawnić pomoc w obsłudze klienta?
Czy czatbot AI może być dostosowany do specyficznych potrzeb mojej firmy?
Gdzie mogę śledzić konwersacje generowane przez czatbota AI?
Czatbot AI jest zintegrowany z SalesWizard CRM. W CRM masz dostęp do wszystkich konwersacji prowadzonych przez sztuczną inteligencję.
Czy czatbot AI może obsługiwać wiele języków?
Tak, czatbot AI może obsługiwać wiele języków, co jest idealne dla firm działających na międzynarodowym rynku. Dzięki temu możesz oferować wsparcie w językach swoich klientów, co zwiększa ich komfort i satysfakcję.