Departament Likwidacji Szkód Komunikacyjnych sp. z o.o.
Obsługa zgłoszeń infolinii pomocowej
- Branża: Prawo i odszkodowania
- Problem: Obsługa zapytań z infolinii pomocy drogowej
Modyfikacje SalesWizard
Unikalne modyfikacje SalesWizard CRM upraszczające przyjęcie zgłoszenia szkody.
Formularz szkody OC/AC
Wdrożenie formularzy szkód OC i AC dla szybkiej rejestracji spraw
Wdrożenie procesów obsługi
Wdrożyliśmy lejki procesowe do obsługi szkód OC i AC, napraw serwisowych, wynajmów pojazdów, holowania, weryfikacji kosztorysów.
Obsługa zapytań z infolinii pomocy poszkodowanym
DLSK sp. z o.o. zajmuje się kompleksową obsługą zgłoszeń szkód komunikacyjnych z tytułu OC i AC. Firma oferuje poszkodowanym pełne wsparcie, w tym organizację napraw w wyspecjalizowanych serwisach oraz zapewnienie pojazdów zastępczych i holowania. DLSK sp. z o.o. dba o to, aby proces likwidacji szkody przebiegał sprawnie i zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Ponadto, osobom zainteresowanym rozliczeniem szkody gotówkowo, proponujemy darmowe przeliczenie kosztorysu w celu wykrycia ewentualnych zaniżeń. Dzięki szerokiej sieci partnerów serwisowych i wieloletniemu doświadczeniu, spółka gwarantuje profesjonalną i efektywną obsługę na każdym etapie procesu.
Obsługa zapytań z infolinii bez systemu CRM byłaby niemożliwa. Klient rozważał wdrożenie różnych rozwiązań, ostatecznie decydując się na SalesWizard CRM wraz z pakietem modyfikacji.
Funkcje CRM wykorzystywane przez DLSK sp. z o.o.
Ankiety
Moduł Ankiet służy do szybkiego zbierania informacji od klientów. CRM umożliwia definiowanie ankiet i zbieranie danych. Użytkownik może stworzyć ankietę używając pozycji takich jak listy pojedynczego lub wielokrotnego wyboru, pola numeryczne, datowe, checkboxy, godziny, itp. Na tej podstawie stworzyliśmy dla DLSK sp. z o.o. ankiety szkód OC i AC.
Formularze skrócone
Formularze skrócone umożliwiają szybsze tworzenie Kontaktów, Wątków i Ankiet w CRM w ramach jednego prostego formularza. Odebranie zgłoszenia od poszkodowanego wymaga szybkiego działania. Formularze skrócone pozwoliły na rejestrację spraw w dużo prostszy sposób.
Nasza działalność - pomoc poszkodowanym w wypadkach - wymaga szybkiego działania. Nasi Klienci zgłaszają się do nas poprzez infolinię pomocową i oczekują od nas natychmiastowego działania. Aby zapewnić szybką realizację powierzonych zleceń, wdrożyliśmy SalesWizard CRM aby szybciej podejmować zgłoszenia i kierować pomoc na miejsce.
Polecamy SalesWizard CRM!
Zarząd DLSK sp. z o.o.
Jak pomogliśmy DLSK sp. z o.o. wdrożyć CRM do zarządzania zgłoszeniami z infolinii pomocowej?
Kompleksowe wdrożenie SalesWizard CRM w DLSK sp. z o.o. pomogło uporządkować realizację procesów obsługi i sprzedaży realizowanych przez spółkę.
- Szybka rejestracja zgłoszeń z infolinii
- Segmentacja klientów w lejkach obsługowych
Wypróbuj SalesWizard w Twojej firmie
Wykorzystaj SalesWizard w swojej firmie. Teraz masz dostęp do pełnej wersji przez 7 dni bezpłatnie.