Departament Likwidacji Szkód Komunikacyjnych sp. z o.o.
Obsługa zgłoszeń infolinii pomocowej

DLSK sp. z o.o. specjalizuje się w kompleksowej obsłudze zgłoszeń szkód komunikacyjnych z tytułu OC i AC, organizuje naprawy pojazdów w wyspecjalizowanych serwisach, organizuje pojazdy zastępcze i holowania, a także weryfikuje kosztorys szkody na pojeździe.
image (4)

Modyfikacje SalesWizard

Unikalne modyfikacje SalesWizard CRM upraszczające przyjęcie zgłoszenia szkody.

Formularz szkody OC/AC

Wdrożenie formularzy szkód OC i AC dla szybkiej rejestracji spraw

Wdrożenie procesów obsługi

Wdrożyliśmy lejki procesowe do obsługi szkód OC i AC, napraw serwisowych, wynajmów pojazdów, holowania, weryfikacji kosztorysów.

Obsługa zapytań z infolinii pomocy poszkodowanym

DLSK sp. z o.o. zajmuje się kompleksową obsługą zgłoszeń szkód komunikacyjnych z tytułu OC i AC. Firma oferuje poszkodowanym pełne wsparcie, w tym organizację napraw w wyspecjalizowanych serwisach oraz zapewnienie pojazdów zastępczych i holowania. DLSK sp. z o.o. dba o to, aby proces likwidacji szkody przebiegał sprawnie i zgodnie z najwyższymi standardami jakości. Ponadto, osobom zainteresowanym rozliczeniem szkody gotówkowo, proponujemy darmowe przeliczenie kosztorysu w celu wykrycia ewentualnych zaniżeń. Dzięki szerokiej sieci partnerów serwisowych i wieloletniemu doświadczeniu, spółka gwarantuje profesjonalną i efektywną obsługę na każdym etapie procesu.

Obsługa zapytań z infolinii bez systemu CRM byłaby niemożliwa. Klient rozważał wdrożenie różnych rozwiązań, ostatecznie decydując się na SalesWizard CRM wraz z pakietem modyfikacji.

Funkcje CRM wykorzystywane przez DLSK sp. z o.o.

Ankiety

Moduł Ankiet służy do szybkiego zbierania informacji od klientów. CRM umożliwia definiowanie ankiet i zbieranie danych. Użytkownik może stworzyć ankietę używając pozycji takich jak listy pojedynczego lub wielokrotnego wyboru, pola numeryczne, datowe, checkboxy, godziny, itp. Na tej podstawie stworzyliśmy dla DLSK sp. z o.o. ankiety szkód OC i AC.

Formularze skrócone

Formularze skrócone umożliwiają szybsze tworzenie Kontaktów, Wątków i Ankiet w CRM w ramach jednego prostego formularza. Odebranie zgłoszenia od poszkodowanego wymaga szybkiego działania. Formularze skrócone pozwoliły na rejestrację spraw w dużo prostszy sposób.

Nasza działalność - pomoc poszkodowanym w wypadkach - wymaga szybkiego działania. Nasi Klienci zgłaszają się do nas poprzez infolinię pomocową i oczekują od nas natychmiastowego działania. Aby zapewnić szybką realizację powierzonych zleceń, wdrożyliśmy SalesWizard CRM aby szybciej podejmować zgłoszenia i kierować pomoc na miejsce.

Polecamy SalesWizard CRM!

Zarząd DLSK sp. z o.o.

Jak pomogliśmy DLSK sp. z o.o. wdrożyć CRM do zarządzania zgłoszeniami z infolinii pomocowej?

Kompleksowe wdrożenie SalesWizard CRM w DLSK sp. z o.o. pomogło uporządkować realizację procesów obsługi i sprzedaży realizowanych przez spółkę.

Wypróbuj SalesWizard w Twojej firmie

Wykorzystaj SalesWizard w swojej firmie. Teraz masz dostęp do pełnej wersji przez 7 dni bezpłatnie.