Czatbot AI w branży odszkodowań

Przeczytaj case study Campter Odszkodowania – jak wdrożyliśmy czatbota AI wyposażonego w wiedzę organizacji do komunikacji z potencjalnymi klientami za pośrednictwem WhatsApp Business.

Co objęło wdrożenie czatbota AI?

Jakie technologie wykorzystaliśmy w tym wdrożeniu?

image (4)

SalesWizard CRM

Czaty są jednym z wielu modułów SalesWizard CRM. Dzięki integracji z AI jeszcze lepiej wykorzystasz ten popularny moduł.

Integracja z WhatsApp Business

Komunikacja czatowa oparta jest o kanał WhatsApp Business. uruchomiliśmy dedykowany numer telefonu, na którym uruchomiliśmy tryb asystenta AI.

OpenAI icon

Integracja z OpenAI

Czatbot AI dla branży odszkodowań oparty jest o model LLM od OpenAI. Integracja z OpenAI umożliwia definiowanie dowolnego asystenta AI wprost w CRM!

Zobacz jak działa czatbot AI w odszkodowaniach!

Czatboty AI wyposażony w wiedzę z branży odszkodowań oraz akty prawne może odpowiadać potencjalnym klientom na najczęstsze zapytania dotyczące odszkodowań. Zobacz jak sparametryzowaliśmy czatbota AI dla Campter Odszkodowania. Więcej wideo dotyczących wdrożeń czatbotów i CRM znajdziesz na naszym kanale YouTube.com. Zapraszamy!

Czy czatbot AI w odszkodowaniach ma sens?

Czatbot AI, który jest zasilany specjalistyczną wiedzą kancelarii odszkodowawczej może znacznie wspomóc obsługę potencjalnych klientów poszukujących pomocy w dochodzeniu odszkodowań. Dzięki dostępowi do aktualnych informacji prawnych i procedur kancelarii (np. wymaganych dokumentów do analizy sprawy i typów podejmowanych spraw) czatbot AI jest w stanie szybko odpowiedzieć na pytania potencjalnych klientów dotyczących kwalifikowalności do odszkodowania, wymaganych dokumentów czy kolejnych kroków w procesie. Może także automatycznie kierować użytkowników do odpowiednich formularzy i zasobów. Ponadto, wykorzystanie AI do pierwszego kontaktu pozwala na oszczędność czasu i zasobów ludzkich, co jest korzystne zarówno dla organizacji, jak i klientów. Automatyzacja tej części procesu może również zwiększyć skuteczność i szybkość reakcji na zapytania, co podnosi ogólną jakość obsługi klienta.

Funkcje czatbota AI dla odszkodowań

Pozyskanie zgłoszeń

Czatbot w naturalny sposób prowadzi rozmowę z człowiekiem i zbiera informacje niezbędne do pozyskania leada – potencjalnego klienta. 

Przełącz rozmowę do człowieka

Jeżeli czatbot nie zna odpowiedzi na zadane pytania lub rozmówca jest nieuprzejmy, albo oczekuje rozmowy z konsultantem – czatbot przełączy rozmowę do CRM. 

Analiza dokumentów i zdjęć

Czatbot AI może przeanalizować dokumentację szkody i stworzyć podsumowanie dla użytkownika CRM aby szybciej oceniać jakość i potencjał procesowy sprawy.

Czatbot AI dla odszkodowań

Chcesz zautomatyzować obsługe zapytań z różnych kanałów komunikacji w swojej kancelarii? Skonsultuj wdrożenie czatbota AI i wypróbuj bez zobowiązań!

Czatbot AI dla odszkodowań. Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Jeżeli prowadzisz kancelarię prawną, windykacyjną lub odszkodowawczą i nie jesteś pewien czy to rozwiązanie jest dla Ciebie – przeczytaj poniżej.

Czy pomagacie we wdrożeniu czatbota AI?

Tak, jeżeli potrzebujesz naszego doradztwa w zakresie przygotowania bazy wiedzy, ułożenia procesów, włączenia funkcji AI dla Twojego czatbota, pomożemy Ci. Wdrożenie obejmuje nie tylko kwestie techniczne związane z uruchomieniem i integracją czatbota AI, ale także pomoc merytoryczną w parametryzacji promptów i instrukcji dla AI.

W jakich kanałach komunikacji mogę włączyć czatbota AI?

Zapoznaj się z naszą stroną opisującą czatboty AI – tutaj. Czatbot AI może zostać uruchomiony w dowolnym kanale komunikacji, np. na własnej stronie www jako widget HTML, możemy zintegrować czatbota AI z WhatsApp, Messangerem, e-mailem.

Jakie są korzyści z uruchomienia czatbota AI w firmie odszkodowawczej?

Uruchomienie czatbota AI w firmie odszkodowawczej przynosi wiele korzyści, w tym:
  • Zwiększenie efektywności: Automatyzacja codziennych zadań, takich jak odpowiadanie na często zadawane pytania, pozwala na lepsze wykorzystanie czasu pracowników.
  • Poprawa dostępności: Czatbot umożliwia stały kontakt z klientami, oferując wsparcie 24/7, co zwiększa satysfakcję i zaufanie klientów.
  • Redukcja kosztów: Minimalizacja potrzeby angażowania zasobów ludzkich w rutynowe zadania obniża koszty operacyjne.
  • Szybkość reakcji: Czatbot zapewnia natychmiastową odpowiedź na zapytania klientów, co przyspiesza obsługę i przetwarzanie spraw.
  • Personalizacja obsługi: Możliwość dostosowania interakcji i rekomendacji do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z czatbota AI może znacząco podnieść jakość usług oferowanych przez firmy odszkodowawcze, jednocześnie zwiększając ich konkurencyjność na rynku.

Jak przygotować bazę wiedzy dla czatbota AI w odszkodowaniach?

Przygotowanie bazy wiedzy dla czatbota AI w dziedzinie odszkodowań wymaga kilku kroków:
  • Zbieranie danych: Skompiluj wszelkie istotne informacje prawne, procedury dotyczące roszczeń, przepisy regulujące odszkodowania i często zadawane pytania klientów.
  • Strukturyzacja wiedzy o odszkodowaniach i procedurach: Uporządkuj zebrane informacje w logiczne kategorie, takie jak typy odszkodowań, procesy składania wniosków, wymagane dokumenty itp.
  • Testowanie i optymalizacja: Regularnie testuj czatbota, zbieraj feedback od użytkowników i na tej podstawie ulepszaj bazy danych oraz algorytmy przetwarzania.
  • Aktualizacja wiedzy: Baza wiedzy powinna być na bieżąco aktualizowana, aby odzwierciedlać zmiany w prawie i procedurach.

Tworzenie efektywnej bazy wiedzy jest kluczowe, aby czatbot AI mógł efektywnie wspierać użytkowników i automatyzować procesy w firmie odszkodowawczej.

Czy czatbot AI w odszkodowaniach może zebrać od rozmówcy podstawowe informacje o wypadku i utworzyć zgłoszenie w CRM?

Tak, czatbot AI w branży odszkodowań może efektywnie zbierać podstawowe informacje od rozmówcy dotyczące wypadku, takie jak data, miejsce zdarzenia, czy opis sytuacji. Na podstawie tych informacji czatbot może automatycznie utworzyć zgłoszenie w systemie CRM firmy. To pozwala na uporządkowanie i przyspieszenie procesu obsługi roszczeń, a także zapewnia, że dane są rejestrowane w sposób spójny i dostępne dla dalszej analizy oraz działania pracowników.