CRM dla firm szkoleniowych
Co powinien zawierać CRM dla firm szkoleniowych? Jego głównym celem powinna być poprawa efektywności działania, lepsze zarządzanie kontaktami z klientami oraz usprawnienie sprzedaży i marketingu. Poniżej przedstawiamy funkcjonalności SalesWizard CRM wybrane z myślą o firmach szkoleniowych.
Jaki CRM dla firmy szkoleniowej?
- Połączenie z Facebook Ads dla szybszego podejmowania zgłoszeń
- Baza zgłoszeń szkoleniowych i wydarzeń w jednym miejscu
- Integracja z kalendarzem Google ułatwia zarządzanie terminami
- Pełna historia komunikacji z klientami w w CRM
- Moduł projektów dla lepszego zarządzania szkoleniami
Zarządzaj szkoleniami w CRM
Wykorzystaj moduł projektów do zarządzania szkoleniami.
Automatyzacja firmy szkoleniowej
Integracje kluczowe dla firm szkoleniowych
Wciąż rozwijamy integracje SalesWizard z najpopularniejszymi usługami IT, które wspierają firmy usługowe w rozwoju.
Jak CRM może pomóc w branży szkoleń?
CRM dla firm szkoleniowych to system wspomagający zarządzanie relacjami z klientami, automatyzację procesów oraz organizację działalności firmy. Jego głównym celem jest poprawa efektywności działania, lepsze zarządzanie kontaktami z klientami oraz usprawnienie sprzedaży i marketingu.
CRM dla branży szkoleniowej powinien pomóc firmie w organizacji i zarządzaniu najczęstszymi zadaniami – poszukiwaniem klientów oraz organizacją szkoleń. Kontrola terminów i harmonogramów szkoleń to, obok koordynacji sprzedaży, jeden z najczęstszych problemów w branży. Przeczytaj co SalesWizard CRM oferuje branży szkoleniowej.
Potrzeby firm szkoleniowych
Firmy szkoleniowe wdrażają CRM, aby sprostać specyficznym wyzwaniom branżowym oraz usprawnić różne aspekty swojej działalności. CRM dla branży szkoleniowej powinien wspomóc firmy w całkokształcie działań – począwszy od procesów sprzedażowych (obsługa lejka sprzedaży, automatyzacja leadów, ofertowanie online, zawieranie umów), skończywszy na bieżącej obsłudze szkoleń – harmonogramów, alokacji zasobów, ustalania terminów, śledzenia postępów uczestników szkoleń, wydawania certyfikatów, kontroli nad skutecznością szkoleń. SalesWizard CRM realizuje potrzeby branży szkoleniowej poprzez wdrożenie unikalnych funkcjonalności.
Funkcjonalności CRM kluczowe dla branży szkoleniowej
SalesWizard CRM zawiera kluczowe funkcjonalności dla firm z branży szkoleniowej. Jeżeli chcesz poznać wszystkie dostępne funkcje wejdź na stronę Funkcjonalności CRM.
Zgłoszenia od klientów w CRM
Jeżeli prowadzisz kampanie marketingowe w internecie w kanałach takich jak Facebook Ads, Google, LinkedIn, połącz je z CRM. Wszystkie zgłoszenia pozyskasz wprost do CRM po to aby szybciej podejmować pierwszy kontakt z klientami.
Ofertowanie online dla branży szkoleniowej
Przygotowywanie i wysyłka ofert do potencjalnych klientów to podstawa. Wykorzystaj moduł ofertowania online aby badać skuteczność Twoich ofert i ustandaryzować proces.
Czatbot AI wspierający uczestników szkoleń
Twórz spersonalizowane czatboty AI, które dzięki zasileniu ich wiedzą z Twoich szkoleń, będą w stanie na bieżąco podpowiadać uczestnikom szkoleń w realizacji celów szkoleniowych.
Obsługa płatności za sprzedane szkolenia
Rozliczaj się z klientami i kontroluj płatności za szkolenia w SalesWizard CRM. Twórz harmonogramy płatności, kontroluj wpływy.
Segmentuj klientów w lejkach procesowych
Wykorzystaj lejki procesowe aby segmentować klientów według takich kryteriów jak oferowana usługa (np. szkolenia biznesowe, szlolenia indywidualne), czy rodzaj procesu (np. sprzedaż, obsług bieżąca). Mierz wskaźniki sukcesów i porażek aby lepiej realizować procesy w firmie.
Automatyzacja w CRM
Automatyzuj powtarzalne zadania i czynności dzięki SalesWizard CRM. Pierwszy kontakt z klientem po wpływie zgłoszenia, otwarcie lub nie otwarcie oferty, przypomnienia o spotkaniach i szkoleniach do Twoich klientów lub uczestników szkoleń. To tylko część z dostępnych automatyzacji w CRM!
Sztuczna inteligencja OpenAI w branży szkoleniowej
Wykorzystaj AI w procesach istotnych dla branży szkoleniowej. Dostarczaj spersonalizowane usługi czatowe dla uczestników szkoleń, automatyzuj analizę danych po szkoleniach dzięki AI.
Generuj umowy, certyfikaty, czy protokoły
Korzystaj z generatora umów w SalesWizard do tworzenia spersonalizowanych dokumentów – umów z klientami, protokołów ze szkoleń, certyfikatów dla uczestników. Dokumenty możesz podpisać elektronicznie lub odręcznie na tablecie.
Zdigitalizuj swoją firmę szkoleniową już teraz!
- 7-dniowy okres próbny
- Pełna wersja próbna
- Automatyzacja w cenie
Dlaczego SalesWizard CRM jest najlepszy dla branży szkoleniowej?
Pomożemy Twojej firmie szkoleniowej zdigitalizować procesy sprzedaży i obsługi klientów.
Wdrożenie CRM dla branży szkoleniowej jest długotrwałym procesem, a wybór CRM będzie mieć kluczowy wpływ na dalszy rozwój Twojej organizacji. Przeczytaj dlaczego warto wdrożyć SalesWizard CRM i zapoznaj się z przebiegiem procesu wdrożenia.
- Dostępność CRM 24/7
- Bezpieczeństwo danych
- Pomoc we wdrożeniu CRM
- Pakiet szkoleń i pomocy technicznej
Analiza potrzeb firmy szkoleniowej
Firmy z branży szkoleń potrzebują nowoczesnych narzędzi i innowacji, a także wsparcia w uporządkowaniu kluczowych procesów. Przed wdrożeniem badamy jakie funkcjonalności są niezbędne w Twojej firmie.
Modyfikacje CRM dedykowane dla szkoleń
Jeżeli oczekujesz zmian i modyfikacji w systemie pod potrzeby Twojej firmy – możesz na nas liczyć.
Wdrożenie CRM dla szkoleniowców
Razem z Klientem wdrażamy kluczowe funkcje dla firmy szkoleniowej. Wdrożenie realizujemy etapami aby Twoja organizacja miała czas na przyswojenie nowych rozwiązań.
Czatboty AI w szkoleniach
AI i czatboty AI to jedna z największych innowacji w firmach. Pomożemy Ci wdrożyć to rozwiązanie w Twojej firmie z korzyścią dla Twoich klientów.
Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!
Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, zobacz naszą Road Mapę rozwoju aplikacji.
- Indywidualne wdrożenie SalesWizard
- Możliwość zlecenie unikalnych modyfikacji
- Pełne wsparcie we wdrożeniu
CRM dla firm szkoleniowych - pytania i odpowiedzi
Wdrażanie systemu CRM w firmach szkoleniowych może budzić wiele pytań dotyczących funkcjonalności, korzyści oraz sposobu dostosowania systemu do specyficznych potrzeb tej branży. W tej sekcji zebraliśmy najczęściej pojawiające się pytania, na które odpowiadamy, aby rozwiać wątpliwości związane z wyborem, implementacją i użytkowaniem CRM w firmach oferujących szkolenia. Niezależnie od tego, czy dopiero rozważasz wprowadzenie CRM, czy już pracujesz nad jego wdrożeniem, nasze odpowiedzi pomogą lepiej zrozumieć, jak ten system może wspierać rozwój Twojej działalności szkoleniowej.