CRM dla agencji marketingowej

Jeżeli poszukujesz oprogramowania CRM w chmurze dla swojej agencji marketingowej, sprawdź co oferujemy dla Twojej branży. Agencje marketingowe potrzebują niezawodnych narzędzi wspierających ich biznes. Jednym z nich jest kompleksowy system CRM do realizacji zleceń i projektów. Automatyzacja procesów obsługi i sztuczna inteligencja skutecznie wesprą Twoją agencję w codziennych zadaniach.

CRM dla agencji interaktywnej

Agencje marketingowe to organizacje, w których komunikacja z klientem stanowi absolutną podstawę pracy. Całość działań wykonywanych przez agencję – od utworzenia strategii reklamowej przez projektowanie komunikacji aż po wdrożenie kampanii – musi być ze sobą ściśle skoordynowana. Równolegle na wielu etapach pojawi się konieczność omówienia danego zagadnienia z klientem, co wymaga szybkiej i precyzyjnej wymiany ustaleń. Aby zwiększyć efektywność pracy i wyraźnie podnieść jakość usług, warto wdrożyć narzędzie wspierające w postaci systemu CRM.

Zarządzaj leadami

Skuteczny system zarządzania agencją interaktywną

Marketing jest obecnie jedną z najważniejszych gałęzi w gospodarce. Bez reklamy nie byłoby możliwości zakomunikowania swojej obecności i przedstawienia swojej oferty. Skutecznie prowadzony marketing uzależniony jest od wielu czynników, a najważniejszym z nich jest dobra agencja, z którą podejmuje się współprace. Ta natomiast nie może skutecznie działać bez odpowiednich narzędzi ułatwiających organizację i usprawniających realizację zleceń. System CRM wspiera zarówno poszczególne jednostki w pracy, jak i całe przedsiębiorstwo w komunikacji z klientem.

Agencje marketingowe – stresująca rzeczywistość

Pracując w agencji marketingowej, można poczuć się niczym człowiek-orkiestra. Branża jest na tyle specyficzna, że wymaga kreatywnego podejścia i otwarcia na klienta. Jednego dnia pracuje się nad spotem reklamowym dla nowego smaku napoju, chwilę później tworzy bannery reklamowe dla szkoły jazdy, by na koniec dnia zaplanować strategię nowego baru. Klienci z jednej strony są wymagający, co nakłada presję na jak najlepsze wykonanie zlecenia, z drugiej zaś niekiedy sami się zastanawiają, czego tak naprawdę chcą. To wszystko powoduje, że w pracy pojawia się stres, a ten z kolei może rodzić chaos. Zamieszanie sprzyja z kolei powstawaniu opóźnień, zaburzeniu komunikacji wewnątrz firmy czy pomyleniu wytycznych od klienta. Można temu jednak skutecznie zapobiec wdrażając odpowiednie narzędzia, takie jak system CRM SalesWizard.

Jakie moduły CRM wykorzystasz w swojej agencji

Zobacz jakie funkcjonalności przygotowaliśmy dla agencji interaktywnych. Zapoznaj się z pozostałymi funkcjami SalesWizard w sekcji Funkcjonalności CRM.

Obsługa leadów i zgłoszeń

Podepnij swoje kampanie marketingowe pod system CRM i obsługuj leady wprost z systemu SalesWizard.

Zadania

Nadawaj zadania członkom zespołu i weryfikuj raporty ich wykonania.

Listy kontrolne i postępy

Twórz listy kontrolne dla weryfikacji procesu realizacji usługi (np. postów dodanych na Facebooka przez Twoją agencję).

Kontroluj czas w lejku sprzedaży

Ustaw czas trwania każdego etapu lejka sprzedaży i kontroluj opóźnienia. 

Zarządzaj projektami

Twórz projekty, jakie powierzył Ci klient – wykonanie strony internetowej, realizację kampanii marketingowej, przygotowanie kreacji reklamowych.

Wewnętrzny czat

Komunikuj się z innymi użytkownikami agencji w systemie CRM dzięki wewnętrznemu czatowi.

Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!

Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, zobacz naszą Road Mapę rozwoju aplikacji.

Zautomatyzujemy Twój biznes.

Systemy CRM dla agencji marketingowych

W wielu branżach, gdzie niezbędny jest sprawny przepływ danych i wysoka jakość komunikacji z klientem obecny jest CRM. Jest to rozwiązanie, które pozwala zarządzać relacjami pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Specyfika pracy w systemie B2B wymaga tworzenie rozbudowanych briefów, które zawierają szereg informacji niezbędnych do realizacji zlecenia. Jednak to nie wszystko – system CRM umożliwia kompleksową obsługę klientów bez wychodzenia z biura. Przy jego pomocy można generować dokumenty – w tym także oferty i umowy – by następnie dodać podpis i przekazać klientowi. System CRM dla agencji marketingowych to także szansa na pozyskiwanie leadów z rozmaitych źródeł w sposób uporządkowany – od formularzy Facebooka przez Google Ads aż po kontakty mailowe.

System CRM – korzyści dla agencji marketingowej

Wdrożenie systemu CRM w agencji marketingowej to działanie, które ma sens! Wśród przykładowych benefitów, które oferuje system SalesWizard warto wymienić:
Intuicyjna obsługa leadów – system CRM pozwoli Ci zapanować nad nowymi zapytaniami i pomoże Ci odpowiadać na pojawiające się szanse sprzedażowe;
Komunikacja z klientami – koniec chaosu informacyjnego, niedopowiedzeń czy wątpliwości, SalesWizard CRM zbierze wszystkie ustalenia w jednym miejscu;
Ofertowanie online – dzięki modułowi ofertowemu możliwe jest uzupełnienie danych i wygenerowanie dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy;
Prowadzenie projektów – system CRM pozwoli Ci wykonać zlecenie, niezależnie od tego, czy to pojedyncza kampania, czy rozbudowana, etapowa współpraca;
Automatyzacja procesów – Ty zajmujesz się kwestiami, które są dla Ciebie naprawdę istotne, my zaś zajmujemy się żmudną, ale niezbędną pracą.

Dlaczego warto wybrać SalesWizard CRM?

SalesWizard to coś więcej niż kolejny system CRM dostępny na rynku. To kompleksowe narzędzie, które stanowi odpowiedź na wyzwania współczesnej branży marketingowej. Tworząc ten system, stawialiśmy przede wszystkim na praktyczne, istotne dla naszych przyszłych klientów rozwiązania. Choć system ten jest rozbudowany, to z pewnością nie jest on przeładowany zbędnymi dodatkami. Najważniejsze atuty SalesWizard to:
Elastyczny system współpracy – nasi klienci mogą wybrać jeden z trzech planów subskrypcji, co pozwala w pełni kontrolować budżet firmowy;
Intuicyjna nawigacja – system jest przejrzysty, nie ma w nim skomplikowanych rozwiązań, dzięki czemu wykorzystasz w pełni potencjał SalesWizard;
Stały rozwój oprogramowania – nieustannie udoskonalamy nasz system, a dzięki Planowi Master masz priorytetowy dostęp do najnowszych rozwiązań;
Wzrost wydajności pracowników – nasi klienci potwierdzają, że SalesWizard pozwala ich pracownikom realizować zadania jeszcze efektywniej;
Wiarygodna marka – SalesWizard to oprogramowanie stworzone przez 4B Systems, czyli polski software house z wieloletnim doświadczeniem.

Poznaj wszystkie funkcje

Przeczytaj o wszysrtkich funkcjach SalesWizard CRM, umów się na prezentację lub uruchom bezpłatny okres próbny.

Oprogramowanie CRM dla agencji interaktywnych

Przeczytaj pytania naszych Klientów – agencji marketingowych i interaktywnych, które do tej pory nie korzystały z zaawansowanego systemu CRM do obsługi leadów, ofertowania i prowadzenia projektów.

Co to jest CRM?

CRM to anglojęzyczny skrót od customer relationship management, który można tłumaczyć jako “zarządzanie relacjami z klientami”. Szeroka definicja obejmuje wszystkie procesy, narzędzia i procedury, które składają się na interakcję oraz prowadzenie komunikacji z klientami. Tym sposobem CRM jest pewną strategią biznesową, filozofią funkcjonowania łączącą aspekty materialne i niematerialne. Powszechne ujęcie skrótu CRM kojarzone jest jednak z aplikacjami i programami, których zadaniem jest wsparcie w tworzeniu i zarządzaniu bazą kontaktów. Do tego – zależnie od modułów dostępnych w systemach CRM – można zakwalifikować również zarządzanie sprzedażą oraz komunikacją z klientami. Dobry system CRM traktuje się nie w kategorii wydatku, a inwestycji w holistyczny rozwój działalności. Te kilkadziesiąt złotych miesięcznie pozwala Ci zaoszczędzić lub dodatkowo pozyskać tysiące złotych co miesiąc.

Dlaczego agencja marketingowa potrzebuje systemu CRM?

Od agencji marketingowych wymaga się pomysłowości oraz planowania rozwiązań w różnych horyzontach czasowych. To sprawia, że aspekty kreatywne przeplatają się ze ściśle określonym sposobem postępowania i koniecznością zachowania ścieżki komunikacyjnej. W przeciwnym razie może dojść do nieporozumień ze zleceniodawcą lub “rozjechania się” koncepcji pierwotnej podczas poszczególnych etapów realizacji. Dlatego tak ważne jest, by nad całym procesem czuwał nie tylko doświadczony project manager, ale też by każdy z uczestników dysponował odpowiednimi narzędziami realizacyjnymi. Do takich z pewnością można zaliczyć CRM dla agencji marketingowej – SalesWizard. Ten CRM jest niczym przejrzyście ułożona szafka z dokumentami, w której znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do zarządzania swoimi klientami.

Dlaczego warto wdrożyć CRM w agencji marketingowej?

CRM to rozwiązanie, które ułatwia codzienne wykonywanie obowiązków. Zapomnij o ręcznym planerze, notatniku, karteczkach samoprzylepnych i kilku telefonach służbowych. Zapomnij o rozmytej korespondencji z klientami, w której nie wiadomo, kto i kiedy ostatnio się kontaktował oraz jaki był efekt rozmów. Zapomnij o nerwach i czasie poświęconym na analizie zadań i postępów prac bieżących. CRM wprowadzi w Twojej agencji marketingowej porządek i kontrolę nad każdym aspektem pracy. Zaoszczędź czas dzięki częściowej automatyzacji zadań, w szczególności przy obsłudze korespondencji i windykacji należności. SalesWizard sprawi, że będziesz miał wszystkie informacje o swoich klientach na wyciągnięcie ręki, dzięki czemu zwiększysz skuteczność sprzedażową. Wszyscy Twoi pracownicy będą posiadali ujednolicone informacje, czym poprawisz wydajność i unikniesz nieporozumień.

W jakich zadaniach w agencji marketingowej pomoże mi SalesWizard CRM?

SalesWizard stanowi odpowiedź na potrzeby zgłaszane zarówno przez rozbudowane agencje marketingowe, jak również mikro- i małe działalności zatrudniające kilku pracowników. To zestaw narzędzi, który pomaga w takich obszarach, jak:

  • Pozyskiwanie klienta – możliwość integracji działań marketingowych i promocji agencji z kampaniami Google Ads i Facebook Ads;
  • Obsługa leada w lejku sprzedażowym – pozyskiwanie i szeregowanie leadów wraz z możliwością nadawania priorytetów kontaktowych;
  • Prowadzenie komunikacji – poprzez CRM możliwe jest przekierowanie wiadomości z rozmaitych maili i komunikatorów w jedno miejsce;
  • Zarządzanie procesami realizacyjnymi – przypisywanie poszczególnych zadań oraz możliwość rozliczania pracowników z wykonanej pracy;
  • Przepływ informacji – wszyscy użytkownicy CRM mają ten sam zasób wiedzy, dzięki czemu zadania realizowane są sprawniej i bez błędów;
  • Finalizacja procesów sprzedażowych – przygotowanie oferty indywidualnej  wraz z opcją rozliczenia online i podpisem elektronicznym.
Jakie funkcjonalności CRM są niezbędne w agencji interaktywnej?

Tworząc narzędzie SalesWizard, bazowaliśmy nie tylko na potrzebach rynkowych, ale też na własnym doświadczeniu. Wiemy, czego potrzebują podmioty regularnie pracujące z klientami zarówno w obszarze B2C, jak również B2B. Zadbaliśmy, by nasze rozwiązania pozwalały na zwiększenie efektywności i minimalizowały ryzyko błędu czynnika ludzkiego. Przykładowe rozwiązania wdrożone w SalesWizard to:

  • Kartoteka klientów – możliwość dodawania, edytowania i zarządzania profilem klienta, jak również dodawania notatek po każdorazowym kontakcie;
  • Obsługa zdarzeń – procesuj poszczególne etapy działania, nadając im kolejne statusy obsługi lub modyfikując wątki w ramach intuicyjnego lejka sprzedaży;
  • Ofertowanie online – zwiększ swoją skuteczność sprzedażową poprzez kompleksowe tworzenie ofert w oparciu o dane klienta;
  • Generator dokumentów – możliwość ustandaryzowania wzorów pism, umów i innych dokumentów, bez ręcznego przepisywania lub kopiowania treści;
  • Podpis elektroniczny – skróć czas oczekiwania na zawarcie umowy lub podpis pod oświadczeniem dzięki zintegrowanemu z CRM podpisowi Autenti;
  • Projekty – ta funkcjonalność pomoże Ci w rozbiciu zbiorczego projektu na zadania osadzone w ramach czasowych, przypisywane do pracowników.