Obsługa zapytań o rezerwacje narciarskie w Infoski sp. z o.o.

Infoski. z o.o. to polski tour operator wyspecjalizowany w organizacji wyjazdów narciarskich w Alpy i Pireneje – do Andory, Włoch, Francji, Austrii i Szwajcarii.

Jakie narzędzia wdrożyliśmy w Infoski.pl

image (4)

SalesWizard CRM

Wdrożyliśmy SalesWizard CRM w Planie Master i ułożyliśmy proces obsługi zgłoszeń ze źródeł marketingowych takich jak Facebook Ads i Google Ads.

Automatyzacja komunikacji

Wprowadziliśmy automatyzacje pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami zainteresowanymi wyjazdami narciarskimi.

Wdrożenie lejka obsługi zgłoszeń

Wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń z Facebook Ads, układając lejek i identyfikując kluczowe momenty obsługi.

Zapytania o rezerwacje w branży turystycznej

Infoski.pl oferuje pełne pakiety turystyczne obejmujące przelot samolotem, transfer z lotniska do hotelu, nocleg, wyżywienie, zakup skipassu. Kupując jedną ofertę klient otrzymuje pełen pakiet usługi w najciekawszych ośrodkach narciarskich w Alpach i Pirenejach.

Obsługa dużej ilości zapytań wymagała od Infoski wdrożenia narzędzia centralizującego wszystkie zapytania i proces ofertowania w jednym miejscu.

Infoski.pl zdecydowało o wdrożeniu naszego systemu SalesWizard CRM z automatyzacją procesu obsługi zgłoszeń. Dzięki wykorzystaniu prostych w obsłudze mechanizmów osoby obsługujące zapytania mogą szybciej odpowiadać na zapytania i zidentyfikować ewentualne opóźnienia w procesie obslugi.

 

Funkcje CRM wykorzystywane przez Infoski sp. z o.o.

Zapytania o rezerwacje w CRM

Zapytania o rezerwacje i wyjazdy narciarskie wpływają wprost do CRM gdzie są automatyzowane.

Automatyzacje odpowiedzi na zapytania rezerwacyjne

Każdy klient otrzymuje automatyczną odpowiedź na zapytanie oraz SMS z informacją o firmie. Użytkownicy CRM natychmiast widzą wpływające leady.

Facebook Ads w CRM

Zgłoszenia z kampanii marketingowych w Facebook Ads wpływają do CRM, gdzie są natychmiast podejmowane przez obsługę klienta.

Dzięki SalesWizard CRM w końcu możemy śledzić konwersje z zapytań o rezerwacje wyjazdów narciarskich. Wdrożyliśmy automatyzację zapytań z Facebook Ads, skróciliśmy czas obsługi Klienta. Nadal pracujemy nad dalszymi automatyzacjami w procesie sprzedaży naszej oferty.
Polecam SalesWizard!

Krzysztof Janas
Wiceprezes zarządu Infoski sp. z o.o.

Co zyskało Infoski.pl wdrażając SalesWizard CRM?

Wdrożenie CRM w firmie turystycznej, u touroperatora, oprócz ogólnego celu jakim jest zeskalowanie sprzedaży, umożliwia także:

  • centralizację bazy danych zapytań o rezerwacje
  • centralizację bazy klientów
  • automatyzację obsługi klienta
  • lepsze planowanie i zarządzanie relacjami z klientami

Wypróbuj SalesWizard w Twojej firmie

Wykorzystaj SalesWizard w swojej firmie. Teraz masz dostęp do pełnej wersji przez 7 dni bezpłatnie.