Obsługa zapytań o rezerwacje narciarskie w Infoski sp. z o.o.
Infoski. z o.o. to polski tour operator wyspecjalizowany w organizacji wyjazdów narciarskich w Alpy i Pireneje – do Andory, Włoch, Francji, Austrii i Szwajcarii.
- Branża: Turystyka
- Problem: Obsługa zapytań rezerwacyjnych
Jakie narzędzia wdrożyliśmy w Infoski.pl
SalesWizard CRM
Wdrożyliśmy SalesWizard CRM w Planie Master i ułożyliśmy proces obsługi zgłoszeń ze źródeł marketingowych takich jak Facebook Ads i Google Ads.
Automatyzacja komunikacji
Wprowadziliśmy automatyzacje pierwszego kontaktu z potencjalnymi klientami zainteresowanymi wyjazdami narciarskimi.
Wdrożenie lejka obsługi zgłoszeń
Wdrożyliśmy proces obsługi zgłoszeń z Facebook Ads, układając lejek i identyfikując kluczowe momenty obsługi.
Zapytania o rezerwacje w branży turystycznej
Infoski.pl oferuje pełne pakiety turystyczne obejmujące przelot samolotem, transfer z lotniska do hotelu, nocleg, wyżywienie, zakup skipassu. Kupując jedną ofertę klient otrzymuje pełen pakiet usługi w najciekawszych ośrodkach narciarskich w Alpach i Pirenejach.
Obsługa dużej ilości zapytań wymagała od Infoski wdrożenia narzędzia centralizującego wszystkie zapytania i proces ofertowania w jednym miejscu.
Infoski.pl zdecydowało o wdrożeniu naszego systemu SalesWizard CRM z automatyzacją procesu obsługi zgłoszeń. Dzięki wykorzystaniu prostych w obsłudze mechanizmów osoby obsługujące zapytania mogą szybciej odpowiadać na zapytania i zidentyfikować ewentualne opóźnienia w procesie obslugi.
Funkcje CRM wykorzystywane przez Infoski sp. z o.o.
Zapytania o rezerwacje w CRM
Zapytania o rezerwacje i wyjazdy narciarskie wpływają wprost do CRM gdzie są automatyzowane.
Automatyzacje odpowiedzi na zapytania rezerwacyjne
Każdy klient otrzymuje automatyczną odpowiedź na zapytanie oraz SMS z informacją o firmie. Użytkownicy CRM natychmiast widzą wpływające leady.
Facebook Ads w CRM
Zgłoszenia z kampanii marketingowych w Facebook Ads wpływają do CRM, gdzie są natychmiast podejmowane przez obsługę klienta.
Dzięki SalesWizard CRM w końcu możemy śledzić konwersje z zapytań o rezerwacje wyjazdów narciarskich. Wdrożyliśmy automatyzację zapytań z Facebook Ads, skróciliśmy czas obsługi Klienta. Nadal pracujemy nad dalszymi automatyzacjami w procesie sprzedaży naszej oferty.
Polecam SalesWizard!
Krzysztof Janas
Wiceprezes zarządu Infoski sp. z o.o.
Co zyskało Infoski.pl wdrażając SalesWizard CRM?
Wdrożenie CRM w firmie turystycznej, u touroperatora, oprócz ogólnego celu jakim jest zeskalowanie sprzedaży, umożliwia także:
- centralizację bazy danych zapytań o rezerwacje
- centralizację bazy klientów
- automatyzację obsługi klienta
- lepsze planowanie i zarządzanie relacjami z klientami
Wypróbuj SalesWizard w Twojej firmie
Wykorzystaj SalesWizard w swojej firmie. Teraz masz dostęp do pełnej wersji przez 7 dni bezpłatnie.