Czatboty AI wspierane wiedzą Twojej firmy

Twórz własne czatboty AI w CRM, zasilając je wiedzą własnej organizacji. Podłączaj czatboty pod własne kanały komunikacji aby zautomatyzować obsługę procesów obsługi klienta, takich jak reklamacje, informowanie o produktach, przyjmowanie zamówień czy zbieranie informacji od klientów. Wszystko w CRM!

Czatboty AI w CRM

Czatboty AI to funkcjonalność SalesWizard CRM, która znacząco usprawni Twoje procesy biznesowe. Dzięki integracji czata z CRM wszystkie konwersacje (niezależnie od platformy!) Twoich pracowników z klientami odnajdziesz w jednym miejscu. Włączenie komunikacji AI dla danego kanału komunikacji (SMS, e-mail, WhatsApp, Messenger, Telegram i inne), pozwoli Ci na szybszą interakcję z klientami. Czatbot AI zasilony wiedzą Twojej firmy będzie odpowiadał tylko na te pytania, na które będzie znał odpowiedź. Czatbota możesz wyposażyć w dodatkowe funkcje, takie jak zbieranie danych, reklamacji, zamówień, informowanie o produktach. A jeżeli klient będzie chciał rozmawiać z konsultantem – nasz czatbot AI przełączy rozmowę!

Jak uruchomić czatbota AI w firmie?

To proste! Zasubskrybuj Plan Master SalesWizard CRM i gotowe! Moduł Czatów klienckich jest do Twojej dyspozycji! W ramach wdrożenia pomożemy Ci uruchomić Twojego pierwszego czatbota AI.

image (4)

Uruchom subskrypcję CRM w Planie Master!

Uruchom SalesWizard CRM w Panelu Subskrypcji.

Przygotuj wiedzę i informacje dla AI

Przygotuj bazę wiedzy dla AI, spisz procedury i FAQ. Potrzebujesz pomocy? Napisz do nas lub zadzwoń!

Uruchom czatbota AI

Skonfiguruj czatbota AI, wprowadź wiedzę, instrukcję, przypisz kanały komunikacji z AI. Potrzebujesz pomocy – jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Czatbot AI gotowy do pracy!

Włącz czatbota na własnej stronie www, na Facebooku, WhatsApp’ie i zautomatyzuj procesy firmowe!

Zobacz jak działa czatbot AI w praktyce!

Czatboty AI zrewolucjonizują obsługę klienta. Zobacz jak możesz wykorzystać czatbota AI w swojej firmie. Więcej wideo jak wdrożyć nowoczesne narzędzia CRM w Twojej firmie na naszym kanale YouTube.com. Zapraszamy!

Jak wykorzystać czatboty AI w firmie?

Czatbot AI może wspierać szereg różnych procesów w Twojej firmie. Wykorzystanie czatbota zależy głównie od potrzeb organizacji. Poniżej opisaliśmy podstawowe funkcje jakie może wykonywać czatbot AI. Możliwości są nieograniczone.

01

Czatbot AI informuje o produktach i usługach

Czatbot AI zasilany portfolio Twoich usług lub produktów (nazwami produktów, atrybutami, cenami, właściwościami) może udzielać rozmówcom szczegółowych informacji. Taki czatbot będzie wspierał proces zakupu.

02

Czatbot AI zbiera reklamacje

Czatbot AI zasilony wiedzą o procedurze reklamacyjnej w Twojej firmie, bierze od klienta informacje o jego problemie i utworzy wpis o reklamacji w CRM. Taki czatbot będzie wspierał Twoich pracowników w powtarzalnym procesie zgłoszenia reklamacji.

03

Czatbot AI tworzy zamówienia

Czatbot AI zasilony bazą usług i produktów poinformuje klienta o dostępności produktu i zbierze od niego dane niezbędne do utworzenia zamówienia w systemie CRM. Włączając takiego czatbota na stronie www sklepu online zwiększysz konwersje!

04

Czatbot AI prowadzi proces rekrutacji

Czatbot AI sparametryzowany do oceny jakości kandydatów, zbierze niezbędne informacje od aplikujących na dane stanowisko osób. Takiego czatbota umieszczonego na stronie www rekrutacji na dane stanowisko wykorzystasz do wstępnej selekcji kandydatów. 

05

Czatbot AI zbiera leady

Czatbot AI sparametryzowany w celu zbierania konkretnych danych pozwoli Twojej firmie szybko i tanio zbierać leady kontaktowe do potencjalnych klientów. Umieść takiego czata na własnej stronie www, stronie kontaktu, Facebooku i innych mediach społecznościowych.

06

Czatbot AI umawia spotkania

Czatbot AI podłączony do kalendarza użytkownika CRM weryfikuje dostępność użytkownika i umawia rozmówcę na wolny termin. Taki czatbot szybko zapełni Twoje wolne terminy w efektywne i sprzedażowe spotkania.

Wciąż tworzymy nowe funkcjonalności!

Jeżeli nie odnalazłeś funkcjonalności niezbędnych w Twojej organizacji, zobacz naszą Road Mapę rozwoju aplikacji.

Czatbot AI - najczęstsze pytania i odpowiedzi

Wykorzystanie AI w komunikacji z klientami, komunikacji społecznościowej, wciąż rodzi wiele praktycznych i technicznych pytań, na które staramy się odpowiadać. Jeżeli chcesz wdrożyć czatbota zasilanego AI w swojej firmie, skontaktuj się z nami.